logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Asap&Asap z kampanią dla marki Compeed

  PR 09.07.2024, przeczytano 247 razy
ilustracja

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała lokalizację globalnej kampanii dla marki Compeed, z portfolio Perrigo Poland. Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-asapandasap-z-kampania-dla-marki-compeed,404947,artykul.html

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo Poland od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio, a od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTIN w obszarze digital. Rozpoczynająca się obecnie współpraca agencji z marką Compeed ma charakter projektowy.

Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Kampania potrwa dwa miesiące, a jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku plastrów na pęcherze marki Compeed oraz edukacja: pokazywanie benefitów z używania plastrów Compeed i ich przewagi nad „zwykłymi plastrami”.

Rolą agencji ASAP&ASAP była m.in. lokalizacja globalnych spotów marki, z dostosowaniem ich do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych. Agencja zlokalizowała materiały wideo na potrzeby reklam w YouTube i reklam programmatic, formaty na potrzeby Facebooka i Instagrama, oraz kreacje do zasięgowej kampanii display.

Kampania kierowana będzie do szerokiej grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób aktywnych w wieku 25-54 lat. Przygotowane zostały 3 linie komunikacyjne, które powstały w oparciu o 3 insighty, związane z 3 mocnymi „momentami konsumenckimi”, takimi jak bieganie, zwiedzanie czy używanie nowych butów. Spoty globalne nie uwzględniały timingowo obowiązku 4-sekundowego „legala”, jego wyświetlania i odczytywania. W związku z tym największym wyzwaniem dla kreatywnych było w tym przypadku znalezienie takich rozwiązań montażowych i timingowych, by komunikacyjnie spoty nie straciły swojej wartości, w krótkich formach digitalowych. Prace agencji obejmowały również modyfikacje elementów 2D i 3D spotów, w tym podmianę packshotów i przygotowanie superów – wyjaśnia Dominik Siadak, Chief Strategy Officer & Partner w agencji ASAP&ASAP.

Spoty:

Źródło: ASAP&ASAP

Dodatkowe informacje:

Perrigo jest wiodącym producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. tak znane brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, czy IWOSTIN.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764