logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Asap&Asap z kampanią dla Perrigo Poland

  PR 09.11.2023, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-asapandasap-z-kampania-dla-perrigo-poland,402007,artykul.html

Perrigo jest producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. tak znane brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, czy IWOSTiN.

Przygotowana przez ASAP&ASAP kampania dotyczy właśnie marki IWOSTiN, a konkretnie jej linii produktów Purritin (kosmetyki dla cery wymagającej) i obejmuje działania w obszarze digital i Social Media, jak również BTL.

Kampania potrwa do połowy listopada, ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jej głównym celem jest dotarcie do grupy docelowej z informacją o akcji marketera – chodzi tu o aktywację sprzedażową typu “satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy”. Jest to pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez Perrigo Poland dla linii IWOSTiN Purritin. Dodatkowo w towarzyszących kampanii materiałach duży nacisk został położony na aspekt edukacyjny, który ma budować ekspercki wizerunek marki IWOSTiN (wszelkiego rodzaju wskazówki na temat np. rekomendowanej rutyny pielęgnacyjnej czy dobrych praktyk w dbaniu o skórę ze skłonnością do trądziku – w materiałach BTL i online).

Grupa docelowa kampanii IWOSTiN Purritin to młodzież oraz osoby dorosłe ze skórą skłonną do trądziku. Agencja przygotowała m.in. Key Visual akcji, projekty materiałów digital oraz zestaw kreacji na potrzeby działań w Social Mediach (Facebook, Instagram – gdzie wykorzystywany jest miks kreacji statycznych i wideo, oraz TikTok – reklama wideo).

Agencja przygotowała również projekty materiałów BTL (m.in. plakaty, ulotki, wobblery, projekty modułów do gazetek partnerów itp.) - równolegle prowadzona jest bowiem kampania offline, obejmująca sieci partnerów marki, takie jak: Super-Pharm, Melissa, ZIKO, Dr. Max.

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTiN w obszarze digital.

Źródło: ASAP&ASAP

asapasap.pl

Dodatkowe informacje:

ASAP&ASAP jest agencją strategiczno-kreatywną działającą od 2013 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. marki: Benefit Systems, Emolium, Frontline, Hortex, Iveco, IWOSTiN, John Frieda, Lagardere Travel Retail, Loxon, Nest Bank, Roche Diabetes Care.

ASAP&ASAP specjalizuje się w projektach łączących kanały ATL i BTL z kanałem digital. Tworzy strategie pozycjonowania marek, strategie komunikacji oraz działania kampanijne, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki kanałów: You Tube, Facebook, Instagram, TikTok. Agencja jest również wyspecjalizowana w kreowaniu i efektywnym wykorzystaniu treści wideo w kampaniach zasięgowych.

Poza agencją reklamową ASAP&ASAP, w skład ASAP&ASAP Group wchodzi również dom mediowy: ASAP&ASAP Media oraz dom produkcyjny: ASAP&ASAP Video.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764