logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Back to School: Kampania Sinsay w Polsce i Rumunii

  PR 02.09.2024, przeczytano 266 razy
ilustracja

Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP). Kampania „Back to School” wystartowała w sierpniu 2024 roku w Polsce i Rumunii. Działania, które w Polsce obejmują telewizję, serwisy VOD oraz nośniki reklamy zewnętrznej, a w Rumunii kampanię telewizyjną, potrwają do końca września 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-back-to-school%3A-kampania-sinsay-w-polsce-i-rumunii,405506,artykul.html

Kampania „Back to School” ma na celu wsparcie rodziców i uczniów w przygotowaniach do nowego roku szkolnego, promując szeroką gamę ubrań oraz artykułów szkolnych i domowych dostępnych w sklepach Sinsay, idealnych do stworzenia kompleksowej wyprawki szkolnej.

To trzecia kampania telewizyjna realizowana przez ONE House dla marki Sinsay. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2022 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. W 2024 roku agencja rozszerzyła swoje działania o rynek rumuński, gdzie odpowiada za realizację kampanii w telewizji.

W ramach kampanii „Back to School” ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów w TV na obu rynkach, a dodatkowo w Polsce zajmuje się także zakupem przestrzeni reklamowej w VOD oraz OOH.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości dalszej współpracy z Sinsay w ramach kolejnej kampanii. To dla nas duże wyróżnienie, które świadczy o naszym zaangażowaniu i skuteczności w realizacji kampanii reklamowych. Naszym celem jest wspieranie marki Sinsay w umacnianiu jej pozycji zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

Dodatkowo, przy wsparciu agencji reklamowej oS3, która należy do Grupy ONE House, na bazie przeprowadzonych badań etnograficznych opracowano psychografię person zakupowych oraz założenia strategiczne do brand booka marki.

Źródło: ONE House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764