logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm

  PR 14.01.2025, przeczytano 836 razy
ilustracja

Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-barany%2C-kogut-i-ai-w-kampanii-aflofarm,407122,artykul.html

To pierwsza kampania realizowana przez SUPERMASSIVE dla Aflofarm. Wykonawca został wybrany na podstawie wcześniejszych realizacji, między innymi dla Big Star, BetClic, Factory czy SOS Wioski Dziecięce. Reklama promująca Inventum Max przedstawia animowane zwierzęta – barany, owcę i koguta – prowadzące humorystyczną rozmowę nawiązującą do produktu.

Aflofarm przyszedł do z gotowym skryptem. Naszym zadaniem było więc przekucie pomysłu w finalną realizację: wypracowanie estetyki, dramaturgii spotu – w sposób przypominający pracę nad tradycyjnym materiałem reklamowym, jednak tylko przy użyciu AI. Ciekawym wyzwaniem było ożywienie samych zwierzęcych bohaterów – którzy okazali się bardziej wymagający w kwestii wypracowania ich emocji czy mimiki – w porównaniu do generowania ludzi, z czym radzimy sobie już z łatwością. – mówi Michał Kisielewski, Chief Creative Officer w SUPERMASSIVE.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Efektywność w parze z efektownością

Sztuczną inteligencję Aflofarm wykorzystał w swojej kampanii reklamowej po raz pierwszy. AI nie tylko przyśpieszyła tworzenie atrakcyjnego wizualnie świata, ale też ułatwiła szybkie testowanie różnych wersji materiałów i wybór tych, które najlepiej odpowiadają na potrzeby klienta i odbiorców.

Dynamiczny rozwój sektora IT, a przy tym rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji sprawia, że przedsiębiorstwa coraz śmielej wykorzystują możliwości oferowane przez technologię AI. Nie inaczej jest w przypadku Aflofarmu. Jesteśmy firmą innowacyjną, która chętnie podąża za nowoczesnymi rozwiązaniami dla biznesu. Jak wiemy, technologia AI niesie za sobą duży potencjał w zakresie optymalizacji i udoskonalania procesów, dlatego z ciekawością wykorzystaliśmy ją w jednej z naszych kampanii. – komentuje Andrzej Tomasik, Marketing Unit Manager w Aflofarm.

Kampania jest emitowana od stycznia 2025 w telewizji i mediach online. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Źródło: SUPERMASSIVE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764