logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bariery i bliskość – kampania świąteczna T-Mobile

  PR 10.11.2024, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania świąteczna T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot, będący częścią międzynarodowej kampanii, inspiruje do burzenia barier i otwierania się na innych. Przypomina również, że skupienie się na tym, co nas łączy, a nie co dzieli, pozwala znaleźć płaszczyznę porozumienia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bariery-i-bliskosc-%E2%80%93-kampania-swiateczna-t-mobile,406425,artykul.html

Za działania w internecie odpowiada VML

Choć żyjemy w świecie pełnym technologii, która pozwala nam łączyć się jak nigdy wcześniej, paradoksalnie wielu z nas zamyka się w swoich „bańkach”, komunikując się tylko z tymi, którzy myślą, wyglądają i działają podobnie. To sprawia, że coraz trudniej jest nam jako społeczeństwu otworzyć się na siebie i naprawdę porozumieć.

W T-Mobile chcemy łączyć ludzi i pokazywać, że warto przełamywać bariery, które mogą pojawiać się w naszych głowach. Angażujemy się w budowanie tolerancyjnego i bezpiecznego świata – bez nienawiści i dyskryminacji. Najnowsza kampania idealnie wpisuje się w tę filozofię, podkreślając, że stoimy po stronie tego, co jednoczy ludzi.

Ulrich Klenke, Head of Brand w Deutsche Telekom

Jako społeczeństwo nieraz udowadnialiśmy, jak wiele możemy osiągnąć dzięki wspólnym działaniom i skupieniu się na tym, co nas łączy. Każdy z nas może wiele zdziałać, gdy nie zamyka się w swojej „bańce”, w której dopuszcza tylko określone poglądy i schematy postępowania. Święta to dobry czas na to, by spojrzeć szerzej i otworzyć się na drugiego człowieka. Tą kampanią świąteczną chcielibyśmy zachęcić wszystkich do przełamania choćby najmniejszej bariery, która dziś oddziela nas od innych 

Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska

Przełamywanie barier i budowanie bliskości

Świąteczny spot T-Mobile przenosi nas w urokliwy, współczesny świat baśni. Opowiada historię dwóch dziewczynek, które – choć mieszkają w pozornie różnych światach – nawiązują bliską i prawdziwą przyjaźń mimo dzielącej je szklanej ściany. Ich dziecięca ciekawość i otwartość przezwyciężają niewidzialne bariery uprzedzeń i napięć narzuconych przez społeczeństwo. Bohaterki udowadniają, że nawiązywanie relacji jest możliwe nawet w niesprzyjających okolicznościach.

Kulminacyjny momentem spotu jest scena, w której dziewczynki wymieniają się świątecznymi prezentami – jedna z nich wręcza drugiej cegłę, druga zaś w prezencie ofiaruje kamień. Te przedmioty to symbole ich wspólnego planu, którego celem jest zburzenie na zawsze dzielącej je szklanej ściany. Dziewczynki ochoczo sięgają po prezenty i z całej siły rzucają nimi w ścianę, by przełamać barierę...

W końcowej scenie kamera oddala się, ukazując, że dziewczynki znajdowały się w dwóch szklanych kulach ze śniegiem – to metafora społecznych barier, które sami sobie tworzymy, by oddzielić się od innych. Bariera, w postacie szklanych kul zostaje rozbita, tym samym otwierając drogę do prawdziwej bliskości.

Kampanię reklamową opracowała agencja MUW Saatchi & Saatchi Bratysława i będzie ona realizowana w 10 krajach europejskich, w których obecna jest Grupa Deutsche Telekom. Reżyserem filmu jest wielokrotnie nagradzany Alex Feil. Muzykę skomponowało studio Supreme Music.

W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji oraz kinie, na nośnikach OOH, w internecie, social mediach i w punktach sprzedaży operatora. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764