logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross Phev

  PR 28.11.2022, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Bartłomiej Topa – znany aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 4 lat, odebrał kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Samochód, poza walorami użytkowymi idealnie wpisuje się w potrzeby chronienia klimatu, które promuje aktor, pomoże również w realizacji serii filmów edukacyjnych upowszechniających ekologiczne zachowania i przedstawiających wyjątkowe zakątki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-topa-w-nowym-mitsubishi-eclipse-cross-phev,398136,artykul.html

Bartłomiej Topa ma za sobą niezwykle udane dwa lata i wybitne kreacje w filmach. Nie znika również z ekranu w kultowych serialach, gdzie wraca w kolejnym sezonie "Skazanej". Doskonałymi rolami w kinowych produkcjach "Karbala" oraz "Sługi boże" potwierdził aktorskie predyspozycje do tworzenia na ekranie silnych, jednak wrażliwych bohaterów. Aktor często wciela się w role śledczych, niepokornych komisarzy po przejściach, którzy w filmach kryminalnych przyciągają uwagę widza aurą tajemnicy i niejednoznaczności. Bartłomiej Topa to także znakomity aktor teatralny, występujący na scenach Warszawy, Poznania, Gdańska, Łodzi, Torunia, Olsztyna, Częstochowy i Włocławka. Spektakle z jego udziałem "Kolacja dla głupca" w reżyserii Cezarego Żaka, "Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie", "Ludzie inteligentni" i "Niezwyciężony" od lat nie schodzą z teatralnych afiszów.

Aktor spełnia się również poza sceną i planem filmowym, współpracując z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja i wspierając ich misję poprzez udział w kampaniach. Aktywność proekologiczna wynika z zasad, którymi kieruje się w życiu, starając się upowszechniać wiedzę o ochronie klimatu. Jego współpraca z marką Mitsubishi Motors wynika z poszukiwań partnerów, wnoszących wkład w ochronę naszej planety, a filozofia pioniera elektromobilności i producenta przyjaznego środowisku modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, odpowiada jego własnym przekonaniom.

Bartłomiej Topa zasiadł po raz kolejny za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Instyle Plus 4WD tym razem w kolorze grafitowym. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, wyróżnia się awangardowym wzornictwem i napędem hybrydowo elektrycznym, pozwalającym na ładowanie akumulatora trakcyjnego z zewnętrznego źródła. Szybkie ładowanie prądem stałym do 80% pojemności baterii z ładowarek prądu stałego trwa 25 minut.

- Dbałość o ekologię i naszą planetę to jeden z moich priorytetów, dlatego wybrałem markę Mitsubishi, która oferuje samochody przyjazne środowisku. Ogromnie doceniam efektywny napęd 4x4 nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, niesamowitą ciszę i wygodę we wnętrzu i fakt, że będąc w mieście, nie muszę jeździć na stacje benzynowe i mogę ładować auto ze zwykłego gniazdka lub na stacji szybkiego ładowania. Wielką zaletą tego auta jest zasięg – dzięki niemu mogę pokonać w trasie ponad 600 km. – mówi Bartłomiej Topa.

Wyjątkową inicjatywą Bartłomieja Topy jest udział w serii filmów "Eko-tropy Bartka Topy", promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia. Scenerią serialu są najpiękniejsze zakątki Polski, a misją autorów jest popularyzowanie ekologicznego stylu życia, popieranie działań przyjaznych dala klimatu i przyrody oraz zwracanie uwagi na niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka. Przyjazne środowisku pojazdy są jednym z ważniejszych tematów, w kontekście zmian klimatycznych i odpowiedzialności za czystość planety. Hybrydowe modele z elektrycznym napędem na 4 koła, ładowane z zewnętrznego źródła, jak Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, są doskonałym przykładem elektromobilności przyszłości.

Seria filmów "Eko-tropy Bartka Topy", prezentowana w kanałach mediów społecznościowych polskiego oddziału Mitsubishi Motors oraz na blogu rozpoczęła się wiosną 2020 roku i doczekała się nagrody w prestiżowym plebiscycie The Best of Moto.pl 2021. Bartłomiej Topa podąża tropami żyjących w polskich lasach wilków, niedźwiedzi i żubrów, rozmawia z ekspertami o odnawialnych źródłach energii, o zależnościach człowieka i przyrody, organizacjach zajmujących się ochroną polskiej flory i fauny. Do dziś odcinki serii obejrzało już ok 8 milionów polskich widzów.

- Przyznanie nagrody dla najlepszego działania reklamowego na polskim rynku ekologicznemu serialowi jest dobrą wiadomością dla naszej planety oraz świadectwem rosnącej świadomości ekologicznej i wielkiej wagi, jaką powinniśmy przykładać do ochrony środowiska. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym przedsięwzięciu i współpracować z ekipą pasjonatów z Mitsubishi Motors. – powiedział Bartłomiej Topa. Bohaterowie "Eko-tropów Bartka Topy" to świadomi ekologicznie ludzie, ciekawi świata, którzy swoim życiem, zainteresowaniami zawodowymi, aktywnością społeczną, potwierdzają szacunek do środowiska naturalnego. Serial zabiera widzów do niezwykłych miejsc, ostatnich europejskich w pełni naturalnych ekosystemów prastarej Puszczy Białowieskiej, tatrzańskich mateczników niedźwiedzia brunatnego, do sadu, gdzie od wielu pokoleń kultywowane są tajniki wolnej od chemicznych środków uprawy jabłoni, do ekologicznej pasieki, czy Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach.

- Świat zmienia się na naszych oczach – w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Świadomość miażdżących efektów tych zmian jest coraz większa i stanowi realną szansę na poprawę. Ważne, by dostrzec, że wiele możemy zrobić sami, bo efekty naszych działań się sumują i w ten sposób mamy ogromny wpływ na naszą planetę, za którą jesteśmy odpowiedzialni. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym, jak możemy z niej korzystać i jednocześnie o nią dbać. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas - ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze, dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć. – mówi aktor.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764