logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Be Media dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego

  PR 29.11.2018, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny rozstrzygnął trwający od października przetarg na realizację kampanii informacyjnej w komunikacji miejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-be-media-dla-narodowego-instytutu-zdrowia-publicznego,380335,artykul.html

W wyniku przetargu została wybrana agencja reklamowa BE Media, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie spotu oraz przeprowadzenie kampanii na ekranach multimedialnych w transporcie publicznym.

Projekt jest realizowany w ramach programu „Edukacja zdrowotna w profilaktyce urazów i promocji bezpieczeństwa” . Jego celem jest promowanie zdrowego i aktywnego trybu życia oraz zachęcenie osób starszych i ich opiekunów do zachowań profilaktycznych, które zminimalizują ryzyko urazów w miejscu zamieszkania.

Emisja spotu rozpoczęła się w poniedziałek tj. 26.11.2018 r. Spot reklamowy jest wyświetlany na ekranach w autobusach i tramwajach w wybranych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszą warsztaty edukacyjne.

Źródło: BE Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764