logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq Photovue SW321C – fotograficzny monitor IPS UHD z USB-C

  PR 13.01.2020, przeczytano 896 razy
ilustracjastrzałka

BenQ ogłosił wprowadzenie na rynek kolejnego monitora, z przeznaczonej dla fotografów, rodziny PhotoVue – 32 calowego SW321C 4K UHD. Wyposażony w rozwiązanie Paper Color Sync zapewnia zgodność kolorów screen-to-photo czyli obrazu na ekranie z wydrukiem zdjęcia na papierze. Połączenie technologii AQCOLOR, równomiernej jasności i wierności prezentacji kolorów na całym ekranie z możliwościami kalibracji czynią z SW321C doskonałe narzędzie do organizacji stanowiska do obróbki zdjęć od selekcji i edycji, po prezentacje i druk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-photovue-sw321c-%E2%80%93-fotograficzny-monitor-ips-uhd-z-usb-c,385294,artykul.html

- Fotografowie i filmowcy tworzą wizualną ekspresję poprzez sugestywną fotografię - powiedział Conway Lee, prezes BenQ Corporation. - Dzięki potężnym narzędziom do zarządzania kolorami SW321C zapewnia doskonałą jakość obrazów i wierność kolorów, której potrzebują, oraz możliwość uzyskania kolorystycznie wiernej reprodukcji wyświetlanego obrazu na wydruku.

Specjalne rozwiązania panelu SW321C pozwalają no dalsze zmniejszenie odbić i olśnień, co daje efekt podobny do papieru, a dzięki funkcji Paper Color Sync mają zapewnić, że zdjęcia wyglądają prawie tak samo na ekranie, jak i na papierze.

Jako flagowy monitor do profesjonalnej obróbki zdjęć, SW321C z technologią AQCOLOR zapewnia 99% pokrycia Adobe RGB, 95% DCI-P3 / Display P3 i 100% pokrycie przestrzeni kolorów sRGB.

10-bitowa głębia kolorów i 16-bitowa tabela przyporządkowania kolorów (3D LUT) zapewniają nieskazitelne kolory z dokładnością Delta E≤2. SW321C ma wbudowaną sprzętową kalibrację kolorów.  

Każdy egzemplarz monitora SW321C dostarczany jest użytkownikowi z raportem indywidualnej fabrycznej kalibracji kolorów oraz certyfikatami CalMAN i Pantone.

Wspierając profesjonalistów i entuzjastów fotografii cyfrowej, którzy w coraz większym stopniu współpracują z mediami wideo, SW321C natywnie obsługuje nieskompresowane 10-bitowe formaty wideo 4:4:4 lub 4:2:2 i 4:2:0, a także standardy HDR10 i HLG szerokiej rozpiętości tonalnej materiałów wideo.

Funkcja GamutDuo w SW321C umożliwia jednoczesne oglądanie na ekranie tego samego obrazu w dwóch różnych przestrzeniach kolorów, takich jak Adobe RGB i sRGB. Tryb czarno-biały służy do szybkiego podglądu obrazu w wersji dwukolorowej.

Hotkey Puck G2 to nowy szybki przełącznik funkcji monitora. Ma on pięć klawiszy i pokrętło – zaprojektowano go tak by uprościć nawigowanie po ekranowym menu monitora (OSD) oraz szybką zmianę trybu pracy monitora. Trzem klawiszom użytkownik może przypisać funkcje, z których najczęściej korzysta zwiększając efektywność i wygodę pracy.

Gniazdo USB-C umożliwia za pomocą jednego kabla przesyłać dane, wideo i audio oraz zasilać podłączony nim laptop.

SW321C jest wyposażony w stojak z regulacją wysokości i odpinany, profesjonalny kaptur osłaniający ekran przed światłem bocznym.

  • Dystrybutorami monitora są: AB S.A., ABC Data S.A., Action S.A., ED System Polska Sp. z o.o.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764