logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Benriach stawia na Influencer Marketing ze Streetcom

  PR 22.02.2022, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

W ramach wygranego konkursu ofert Streetcom zrealizował aktywację z influencerami – projekt z obszaru influencer marketingu, którego celem było budowanie świadomości marki oraz zachęcenie do zakupu produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-benriach-stawia-na-influencer-marketing-ze-streetcom,394878,artykul.html

Benriach to szkocka whisky single malt, która powstaje w destylarni o bogatej tradycji zlokalizowanej w regionie Speyside.  Jej unikalną cechą jest bogactwo smaków i aromatów, uzyskiwanych dzięki leżakowaniu w eklektycznych beczkach po różnych trunkach, sprowadzanych do destylarni z całego świata.

Głównym celem prowadzonych aktywności było wzmocnienie świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej, pokazanie szerokiego portfolio marki, unikalnych cech w kategorii single malt oraz zainspirowanie ich do eksperymentowania i tworzenia nowych połączeń smakowych z wykorzystaniem whisky Benriach.

Zespół Streetcom Group odpowiadał za dobór i rekomendacje mikro i makro influencerów oraz poprowadzenie projektu. Współpraca obejmowała uczestnictwo wybranych do współpracy influencerów w kolacji w Dąbrówce pod Warszawą na farmie Forgotten Fields Farm, podczas której słynny polski szef kuchni Modest Amaro przygotował autorskie menu zainspirowane wariantami whisky Benriach, a Brand Ambasador Adam Frankowski przedstawił historię o marce i destylarni.

- Mamy świadomość tego, że konsumenci często czerpią wiedzę o produktach  od swoich ulubionych twórców w internecie i u nich też poszukują wiarygodnych rekomendacji.  Dlatego  działania z Influencerami to ważny kanał komunikacji dla wielu marek, również tych w kategorii whisky. Działania prowadzone ze Streetcom pozwoliły nam pokazać unikalność marki Benriach i zachęcić konsumentów do odkrywania wielowymiarowości jej smaku, dzięki łączeniu z daniami – mówi Katarzyna Kamińska Brand Manager Super Premium Brands.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764