logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Benriach stawia na Influencer Marketing ze Streetcom

  PR 22.02.2022, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

W ramach wygranego konkursu ofert Streetcom zrealizował aktywację z influencerami – projekt z obszaru influencer marketingu, którego celem było budowanie świadomości marki oraz zachęcenie do zakupu produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-benriach-stawia-na-influencer-marketing-ze-streetcom,394878,artykul.html

Benriach to szkocka whisky single malt, która powstaje w destylarni o bogatej tradycji zlokalizowanej w regionie Speyside.  Jej unikalną cechą jest bogactwo smaków i aromatów, uzyskiwanych dzięki leżakowaniu w eklektycznych beczkach po różnych trunkach, sprowadzanych do destylarni z całego świata.

Głównym celem prowadzonych aktywności było wzmocnienie świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej, pokazanie szerokiego portfolio marki, unikalnych cech w kategorii single malt oraz zainspirowanie ich do eksperymentowania i tworzenia nowych połączeń smakowych z wykorzystaniem whisky Benriach.

Zespół Streetcom Group odpowiadał za dobór i rekomendacje mikro i makro influencerów oraz poprowadzenie projektu. Współpraca obejmowała uczestnictwo wybranych do współpracy influencerów w kolacji w Dąbrówce pod Warszawą na farmie Forgotten Fields Farm, podczas której słynny polski szef kuchni Modest Amaro przygotował autorskie menu zainspirowane wariantami whisky Benriach, a Brand Ambasador Adam Frankowski przedstawił historię o marce i destylarni.

- Mamy świadomość tego, że konsumenci często czerpią wiedzę o produktach  od swoich ulubionych twórców w internecie i u nich też poszukują wiarygodnych rekomendacji.  Dlatego  działania z Influencerami to ważny kanał komunikacji dla wielu marek, również tych w kategorii whisky. Działania prowadzone ze Streetcom pozwoliły nam pokazać unikalność marki Benriach i zachęcić konsumentów do odkrywania wielowymiarowości jej smaku, dzięki łączeniu z daniami – mówi Katarzyna Kamińska Brand Manager Super Premium Brands.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764