W ramach wygranego konkursu ofert Streetcom zrealizował aktywację z influencerami – projekt z obszaru influencer marketingu, którego celem było budowanie świadomości marki oraz zachęcenie do zakupu produktu.
Benriach to szkocka whisky single malt, która powstaje w destylarni o bogatej tradycji zlokalizowanej w regionie Speyside. Jej unikalną cechą jest bogactwo smaków i aromatów, uzyskiwanych dzięki leżakowaniu w eklektycznych beczkach po różnych trunkach, sprowadzanych do destylarni z całego świata.
Głównym celem prowadzonych aktywności było wzmocnienie świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej, pokazanie szerokiego portfolio marki, unikalnych cech w kategorii single malt oraz zainspirowanie ich do eksperymentowania i tworzenia nowych połączeń smakowych z wykorzystaniem whisky Benriach.
Zespół Streetcom Group odpowiadał za dobór i rekomendacje mikro i makro influencerów oraz poprowadzenie projektu. Współpraca obejmowała uczestnictwo wybranych do współpracy influencerów w kolacji w Dąbrówce pod Warszawą na farmie Forgotten Fields Farm, podczas której słynny polski szef kuchni Modest Amaro przygotował autorskie menu zainspirowane wariantami whisky Benriach, a Brand Ambasador Adam Frankowski przedstawił historię o marce i destylarni.
- Mamy świadomość tego, że konsumenci często czerpią wiedzę o produktach od swoich ulubionych twórców w internecie i u nich też poszukują wiarygodnych rekomendacji. Dlatego działania z Influencerami to ważny kanał komunikacji dla wielu marek, również tych w kategorii whisky. Działania prowadzone ze Streetcom pozwoliły nam pokazać unikalność marki Benriach i zachęcić konsumentów do odkrywania wielowymiarowości jej smaku, dzięki łączeniu z daniami – mówi Katarzyna Kamińska Brand Manager Super Premium Brands.
Źródło: Grupa Streetcom