logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Benriach stawia na Influencer Marketing ze Streetcom

  PR 22.02.2022, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

W ramach wygranego konkursu ofert Streetcom zrealizował aktywację z influencerami – projekt z obszaru influencer marketingu, którego celem było budowanie świadomości marki oraz zachęcenie do zakupu produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-benriach-stawia-na-influencer-marketing-ze-streetcom,394878,artykul.html

Benriach to szkocka whisky single malt, która powstaje w destylarni o bogatej tradycji zlokalizowanej w regionie Speyside.  Jej unikalną cechą jest bogactwo smaków i aromatów, uzyskiwanych dzięki leżakowaniu w eklektycznych beczkach po różnych trunkach, sprowadzanych do destylarni z całego świata.

Głównym celem prowadzonych aktywności było wzmocnienie świadomości marki wśród przedstawicieli grupy docelowej, pokazanie szerokiego portfolio marki, unikalnych cech w kategorii single malt oraz zainspirowanie ich do eksperymentowania i tworzenia nowych połączeń smakowych z wykorzystaniem whisky Benriach.

Zespół Streetcom Group odpowiadał za dobór i rekomendacje mikro i makro influencerów oraz poprowadzenie projektu. Współpraca obejmowała uczestnictwo wybranych do współpracy influencerów w kolacji w Dąbrówce pod Warszawą na farmie Forgotten Fields Farm, podczas której słynny polski szef kuchni Modest Amaro przygotował autorskie menu zainspirowane wariantami whisky Benriach, a Brand Ambasador Adam Frankowski przedstawił historię o marce i destylarni.

- Mamy świadomość tego, że konsumenci często czerpią wiedzę o produktach  od swoich ulubionych twórców w internecie i u nich też poszukują wiarygodnych rekomendacji.  Dlatego  działania z Influencerami to ważny kanał komunikacji dla wielu marek, również tych w kategorii whisky. Działania prowadzone ze Streetcom pozwoliły nam pokazać unikalność marki Benriach i zachęcić konsumentów do odkrywania wielowymiarowości jej smaku, dzięki łączeniu z daniami – mówi Katarzyna Kamińska Brand Manager Super Premium Brands.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764