Lato, słońce, wakacje i … letnie wyprzedaże! Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania wizerunkowa NoVa Park promująca bezpieczne zakupy zarówno dla zdrowia, jak i portfela.
Wyprzedażowe szaleństwo w NoVa Park to nie tylko cenowy raj, ale przede wszystkim bezpieczeństwo i zakupy zgodne z obowiązującym reżimem sanitarnym. NoVa Park w pełni dostosowało się do wytycznych dla funkcjonowania obiektów handlowych opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju wspólnie z Głównym inspektoratem Sanitarnym, a także wprowadziło dodatkowe działania i procedury higieniczne mające na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom obiektu.
Bezpieczne wyprzedaże dla zdrowia i portfela promuje najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park, nawiązująca do wakacji skąpanych w promieniach letniego słońca oraz zgodna z tegoroczną linią kreatywną NoVa Park. Wyraziste tło nawiązujące kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodzina umiejscowiona na pierwszym planie z dostrzegalnymi elementami rozbudzającymi wyobraźnię, a także wyraźnie wyróżniona część hasła, która ma przykuwać uwagę to główne elementy kreacji.
- Wszystkich miłośników zakupów w niskich cenach zapraszamy do NoVa Park na letnie wyprzedaże. Ulubione marki, często dostępne jedynie w naszym centrum, oferują gorące okazje. Odświeżając swoją garderobę podczas lipcowych zakupów w NoVa Park zyskacie nie tylko na modnych produktach, ale również na cenie – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Letnia kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.
Źródło: NoVa Park