logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczne wyprzedaże w Nova Park

  PR 07.07.2020, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

Lato, słońce, wakacje i … letnie wyprzedaże! Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania wizerunkowa NoVa Park promująca bezpieczne zakupy zarówno dla zdrowia, jak i portfela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczne-wyprzedaze-w-nova-park,387689,artykul.html

Wyprzedażowe szaleństwo w NoVa Park to nie tylko cenowy raj, ale przede wszystkim bezpieczeństwo i zakupy zgodne z obowiązującym reżimem sanitarnym. NoVa Park w pełni dostosowało się do wytycznych dla funkcjonowania obiektów handlowych opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju wspólnie z Głównym inspektoratem Sanitarnym, a także wprowadziło dodatkowe działania i procedury higieniczne mające na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom obiektu.

Bezpieczne wyprzedaże dla zdrowia i portfela promuje najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park, nawiązująca do wakacji skąpanych w promieniach letniego słońca oraz zgodna z tegoroczną linią kreatywną NoVa Park. Wyraziste tło nawiązujące kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodzina umiejscowiona na pierwszym planie z dostrzegalnymi elementami rozbudzającymi wyobraźnię, a także wyraźnie wyróżniona część hasła, która ma przykuwać uwagę to główne elementy kreacji.

- Wszystkich miłośników zakupów w niskich cenach zapraszamy do NoVa Park na letnie wyprzedaże. Ulubione marki, często dostępne jedynie w naszym centrum, oferują gorące okazje. Odświeżając swoją garderobę podczas lipcowych zakupów w NoVa Park zyskacie nie tylko na modnych produktach, ale również na cenie – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Letnia kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764