logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Biteme!concept dla Costa Cofee - komunikacja letniej oferty na 13 krajów

  PR 09.07.2019, przeczytano 307 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa BITEME!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee. Idea kreatywna opracowana przez BITEME!concept oraz materiały wizualne będą adoptowane w sezonie wakacyjnym na kilkunastu rynkach, w tym m.in.: na Malcie, w Hiszpanii,  Portugalii, Francji, Niemczech, Czechach, Maroku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-biteme%21concept-dla-costa-cofee---komunikacja-letniej-oferty-na-13-krajow,383171,artykul.html

W przetargu na coroczną komunikację letniej oferty Costa Coffee w social mediach należało przedstawić opracowanie spójnej idei dla poszczególnych pozycji z oferty oraz przykłady jej egzekucji, zarówno pod kątem produktów, jak i sytuacji lifestylowych.

- Klient zbriefował nas w oparciu o dwie globalne idee kreatywne dla różnych kategorii produktów. BITEME!concept na ich podstawie wypracowało jedną spójną ideę komunikacyjną, która będzie wykorzystywana nawet na 13 rynkach – mówi Tomasz Uszyński, dyrektor kreatywny BITEME!concept.

ilustracjastrzałka

Zwycięska idea nosi tytuł COOL SUMMER i wykorzystuje dwuznaczność słowa „cool” -  jako wskazanie chłodu oraz bycia fajnym - w odniesieniu do oferty zimnych napojów Costa Coffee,  dających orzeźwienie w gorące dni oraz przyjemność płynącą ze znakomitej jakości kawy i pysznego smaku różnych  napojów.

BITEME!concept opracowała i wyprodukowała we współpracy z domem produkcyjnym FOOD&PRO serię materiałów zdjęciowych, animowanych i wideo. Zostały zrealizowane m.in.: sesja zdjęciowa lifestyle z udziałem modeli (plenerowa i w kawiarni), sesja filmowa oraz animacje produktowe, prezentujące napoje na letni sezon 2019.

ilustracjastrzałka

W materiałach opracowanych na lato 2019 prezentowane są produkty Costa Coffee takie jak: kawy z kategorii Cold Brew, kawy z kategorii Iced Classics (Cappucino, Flat White, Latte) czy napoje Frostino.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z BITEME!concept ze względu na profesjonalizm, a także doświadczenie agencji w pracy z naszą marką i jej  zrozumienie. Wspólnie udało nam się wypracować komunikację nastawioną na założone cele - mówi Joanna Boruta, Marketing Coordinator Europe Costa Coffee - Wierzę, że efektem naszej współpracy będzie jeszcze większe zainteresowanie i przekonanie do letnich produktów Costa Coffee wśród szeroko rozumianego konsumenta europejskiego.

Źródło: BITEME!concept

www.bitemeconcept.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764