logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Biuro Podróży Reklamy dla Amtry z kampanią marki WD-40

  PR 08.11.2022, przeczytano 681 razy
ilustracjastrzałka

Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. Social Media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-biuro-podrozy-reklamy-dla-amtry-z-kampania-marki-wd-40,397893,artykul.html

Amtra jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę m.in. właśnie marki WD-40 - kultowego preparatu wielofunkcyjnego o właściwościach smarujących, czyszczących i ochronnych. W ramach konkursu tego brandu uczestnicy będą mieli za zadanie nagranie filmu, lub zrobienie serii zdjęć, przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty, a następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej wd40.pl/wyzwaniezrobto i przesłanie swoich materiałów, wraz z opisem zadania lub projektu. W konkursie do wygrania będą nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.

Wyłonienie zwycięzców nastąpi 7 grudnia 2022 r.

Na potrzeby kampanii Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. przygotowaniem reklam na platformy Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, postów na Facebooka i Instagrama, moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie, reklam na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i Social Ads, reklam bannerowych do internetu, e-mailingiem do uczestników poprzedniej edycji konkursu, przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach, oraz weryfikacją, moderacją zgłoszeń konkursowych i wyłonieniem zwycięzców.

Do zadań agencji będzie również należała w współpraca z influencerami, w ramach której zostanie wyłonionych 5 twórców z różnych kategorii takich jak: DYI, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja, działających na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie czy będących blogerami.

WD-40 to dystrybuowany przez Amtra wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów czy zapobiegania korozji. Może być stosowany w domu, ogrodzie, garażu, jak również m.in. przy pielęgnacji i naprawach rowerów, motocykli.

Biuro Podróży Reklamy współpracowało już z Amtrą, w 2015 r. wygrało przetarg na obsługę działań dla tej firmy w internecie i w ich ramach było odpowiedzialne za obsługę kanałów na Facebooku i YouTube. Agencja przygotowała również kampanię digitalowo-ambientową dla innej marki z portfolio Amtry – Slime – pod hasłem „Gumy nie łapię”.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764