logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Biuro Podróży Reklamy dla Amtry z kampanią marki WD-40

  PR 08.11.2022, przeczytano 413 razy
ilustracjastrzałka

Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. Social Media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-biuro-podrozy-reklamy-dla-amtry-z-kampania-marki-wd-40,397893,artykul.html

Amtra jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę m.in. właśnie marki WD-40 - kultowego preparatu wielofunkcyjnego o właściwościach smarujących, czyszczących i ochronnych. W ramach konkursu tego brandu uczestnicy będą mieli za zadanie nagranie filmu, lub zrobienie serii zdjęć, przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty, a następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej wd40.pl/wyzwaniezrobto i przesłanie swoich materiałów, wraz z opisem zadania lub projektu. W konkursie do wygrania będą nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.

Wyłonienie zwycięzców nastąpi 7 grudnia 2022 r.

Na potrzeby kampanii Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. przygotowaniem reklam na platformy Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, postów na Facebooka i Instagrama, moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie, reklam na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i Social Ads, reklam bannerowych do internetu, e-mailingiem do uczestników poprzedniej edycji konkursu, przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach, oraz weryfikacją, moderacją zgłoszeń konkursowych i wyłonieniem zwycięzców.

Do zadań agencji będzie również należała w współpraca z influencerami, w ramach której zostanie wyłonionych 5 twórców z różnych kategorii takich jak: DYI, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja, działających na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie czy będących blogerami.

WD-40 to dystrybuowany przez Amtra wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów czy zapobiegania korozji. Może być stosowany w domu, ogrodzie, garażu, jak również m.in. przy pielęgnacji i naprawach rowerów, motocykli.

Biuro Podróży Reklamy współpracowało już z Amtrą, w 2015 r. wygrało przetarg na obsługę działań dla tej firmy w internecie i w ich ramach było odpowiedzialne za obsługę kanałów na Facebooku i YouTube. Agencja przygotowała również kampanię digitalowo-ambientową dla innej marki z portfolio Amtry – Slime – pod hasłem „Gumy nie łapię”.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764