logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bobowina – nowa identyfikacja wizualna i opakowania

  PR 26.02.2021, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka
Fot. K. Białoń / Podpunkt

Bobowina to wegańska marka oferująca zdrowe posiłki produkowane z bobu Beanit. Studio Podpunkt stworzyło system identyfikacji wizualnej, który pozycjonuje markę jako produkt roślinny dla wyrafinowany smakoszy (nie tylko wegan).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bobowina-%E2%80%93-nowa-identyfikacja-wizualna-i-opakowania,390381,artykul.html

Jednolite i wyraziste tło, oryginalne wektorowe ilustracje odwzorowujące ryciny z dawnych książek kucharskich, nośne hasła będące połączeniem nazwy produktu i jego zalet, znak nawiązujący do stączka bobu będący nośnikiem informacji o produkcie – stanowią zbiór rozwiązań pozwalających marce wybić się w sklepach, ale też budować ciekawy przekaż w mediach społęcznościowych.

Projekt jest przeciwieństwem swobodnych, często zabawnych projektów typowych dla marek wegańskich. Z jednej strony zachęca do produktu roślinnego osoby, które upatrują przyjemności jedynie w tradycyjnych i często mięsnych kulinariach, z drugiej pokazuje że weganizm może być również wyrafinowany.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Design: Podpunkt
  • Klient: Free Form

Źródło: Podpunkt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764