logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bobowina – nowa identyfikacja wizualna i opakowania

  PR 26.02.2021, przeczytano 1332 razy
ilustracjastrzałka
Fot. K. Białoń / Podpunkt

Bobowina to wegańska marka oferująca zdrowe posiłki produkowane z bobu Beanit. Studio Podpunkt stworzyło system identyfikacji wizualnej, który pozycjonuje markę jako produkt roślinny dla wyrafinowany smakoszy (nie tylko wegan).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bobowina-%E2%80%93-nowa-identyfikacja-wizualna-i-opakowania,390381,artykul.html

Jednolite i wyraziste tło, oryginalne wektorowe ilustracje odwzorowujące ryciny z dawnych książek kucharskich, nośne hasła będące połączeniem nazwy produktu i jego zalet, znak nawiązujący do stączka bobu będący nośnikiem informacji o produkcie – stanowią zbiór rozwiązań pozwalających marce wybić się w sklepach, ale też budować ciekawy przekaż w mediach społęcznościowych.

Projekt jest przeciwieństwem swobodnych, często zabawnych projektów typowych dla marek wegańskich. Z jednej strony zachęca do produktu roślinnego osoby, które upatrują przyjemności jedynie w tradycyjnych i często mięsnych kulinariach, z drugiej pokazuje że weganizm może być również wyrafinowany.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Design: Podpunkt
  • Klient: Free Form

Źródło: Podpunkt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764