logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bond w nowej odsłonie – kampania marki kosmetyków dla mężczyzn

  PR 25.08.2021, przeczytano 1249 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką BOND, oferującą kosmetyki do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Kampania digital ma służyć zwiększeniu świadomości marki i jej produktów wśród grupy docelowej. Jednym z głównych elementów jest launch nowej linii „Inspired by Whisky”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bond-w-nowej-odslonie-%E2%80%93-kampania-marki-kosmetykow-dla-mezczyzn,392743,artykul.html

Projekt obejmuje implementację, obsługę oraz optymalizację działań wizerunkowo-sprzedażowych w kilku kanałach. Aktywność reklamowa obejmuje przede wszystkim internet. Nowy klient Media Choice to doskonale znany brand z portfolio firmy PharmaCF – jednego z głównych graczy na rynku kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych, producenta marek takich jak Venus, Cztery Pory Roku, Barbero czy No36.

Szeroki zakres działań online

W ramach działań reklamowych realizowana będzie szerokozasięgowa kampania z wykorzystaniem wielu kanałów. Komunikaty będą widoczne m.in. w wyszukiwarce, na witrynach tematycznych i portalach horyzontalnych, w social mediach, platformach telewizji internetowej oraz YouTube. Dodatkowo zaplanowano działania reklamowe w aplikacjach mobilnych i zakupowych, a także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja kompleksowej obsługi, optymalny dobór narzędzi, jak również precyzyjny model konfiguracji zdecydowały o wyborze strategii zaproponowanej przez Media Choice. Ze strony domu mediowego wszelkie prace koordynuje dedykowany zespół w składzie: Marcin Kowal (Head of Programmatic Buying & Partner), Marek Śnioch (Media Planner), Sandra Łangowska (New Business Manager).

W męskim stylu

Działaniom reklamowym towarzyszy hasło „Męski punkt golenia”, w którym zawierają się najważniejsze cechy marki. Kosmetyki BOND to przede wszystkim skuteczna odpowiedź na potrzeby mężczyzn w zakresie codziennej higieny i pielęgnacji. Produkty przeznaczone są dla tych, którzy w wygodny, szybki i „męski” sposób chcą zadbać o swoją skórę, zapewniając sobie poczucie świeżości, komfortu, a także pewności siebie. Ułatwią to przede wszystkim pianka i żel do golenia, woda oraz balsam po goleniu z nowej linii „Inspired by Whisky” o charakterystycznej nucie zapachowej bursztynowego trunku.

Źródło: Media Choice

www.mediachoice.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764