
W najnowszej kampanii marka Alpro kieruje swój przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który momentami dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie, czy dolać Alpro Owsiane do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga Borysowi Szycowi w urozmaicaniu diety.
Kampania skupia się na pokazaniu różnorodności smaków Alpro, wpływu roślinnej diety na nasze zdrowie oraz otaczający nas świat (“Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre”). Dodatkowo bohaterowie kampanii podkreślają łatwość w dodaniu większej ilości roślin do codziennej diety.
Kampania obejmuje video do digitalu, outdoor (citylight oraz wielki format), display i social media. Jednym z haseł, które występuje na kreacjach z Borysem Szycem jest “Roślinna dieta to najlepszy scenariusz dla naszej planety”.
Alpro to firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury - ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Produkcją contentu zajęła się Papaya Films (spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek). Media planuje i kupuje Mediacom.
Źródło: Feeders Agency
A co z burgerami? Żebrowski będzie pałaszował 2 porcje?
Ten producent nie oferuje burgerów.
Proponuje mleko ze świeżo dojonych migdałów?
Bliżej.
Ze szczawiu?
Masz coś naprzeciwko szczawiowi?
Doję i mam codziennie świeże mleko.
Właśnie dlatego nie jesteś adresatem tej kampanii.
Czyli oni celowo dyskryminują dojców szczawiowego mleka?
To chyba byłoby karalne, takie dyskryminowanie... nie?
A może jest odwrotnie? Może to dojcy dyskryminują producenta i występujących w reklamie aktorów? Musisz to sprawdzić.