logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro

  PR 12.03.2021, przeczytano 2781 razy
ilustracja

W najnowszej kampanii marka Alpro kieruje swój przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który momentami dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie, czy dolać Alpro Owsiane do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga Borysowi Szycowi w urozmaicaniu diety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-borys-szyc-przechodzi-na-roslinne-w-kampanii-alpro,390592,artykul.html

Kampania skupia się na pokazaniu różnorodności smaków Alpro, wpływu roślinnej diety na nasze zdrowie oraz otaczający nas świat (“Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre”). Dodatkowo bohaterowie kampanii podkreślają łatwość w dodaniu większej ilości roślin do codziennej diety.

Kampania obejmuje video do digitalu, outdoor (citylight oraz wielki format), display i social media. Jednym z haseł, które występuje na kreacjach z Borysem Szycem jest “Roślinna dieta to najlepszy scenariusz dla naszej planety”.

Alpro to firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury - ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Produkcją contentu zajęła się Papaya Films (spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek). Media planuje i kupuje Mediacom.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764