logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro

  PR 12.03.2021, przeczytano 3450 razy
ilustracja

W najnowszej kampanii marka Alpro kieruje swój przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który momentami dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie, czy dolać Alpro Owsiane do kawy. Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga Borysowi Szycowi w urozmaicaniu diety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-borys-szyc-przechodzi-na-roslinne-w-kampanii-alpro,390592,artykul.html

Kampania skupia się na pokazaniu różnorodności smaków Alpro, wpływu roślinnej diety na nasze zdrowie oraz otaczający nas świat (“Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre”). Dodatkowo bohaterowie kampanii podkreślają łatwość w dodaniu większej ilości roślin do codziennej diety.

Kampania obejmuje video do digitalu, outdoor (citylight oraz wielki format), display i social media. Jednym z haseł, które występuje na kreacjach z Borysem Szycem jest “Roślinna dieta to najlepszy scenariusz dla naszej planety”.

Alpro to firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury - ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Produkcją contentu zajęła się Papaya Films (spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek). Media planuje i kupuje Mediacom.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764