logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bossa Nova Events dla Henkell Freixenet Polska

  PR 14.03.2024, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 4-6 marca 2024 roku Henkell-Freixenet Polska, producent i dystrybutor napojów alkoholowych, właściciel marek Mionetto, Freixenet, a także Gin Lubuski, zorganizował coroczny event podsumowujący wyniki i określający cele na najbliższe lata, skierowany do działu handlowego i top managementu firmy. Wydarzenie to stanowi nie tylko okazję do celebrowania sukcesów, takich jak Henkell Freixenet Polska numer 1 wśród dostawców win musujących1, czy Mionetto – numerem 1 w kategorii prosecco w Polsce2, ale również platformę do inspiracji i dalszego rozwoju zespołu. Za współorganizację eventu i stworzenie niezapomnianych doświadczeń jego uczestników odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bossa-nova-events-dla-henkell-freixenet-polska,403457,artykul.html

Event pod hasłem „Droga na szczyt”, opierał się na koncepcji „Bubble Air”, która idealnie komponowała się z filozofią marki Mionetto, lidera w segmencie win musujących na polskim rynku. Koncepcja ta podkreślała wartości takie jak świeżość, lekkość i orzeźwienie, będące synonimami jakości i prestiżu oferowanego przez Henkell-Freixenet Polska.

–  Wydarzenie odbyło się w malowniczym Zakopanem, co nie było przypadkowym wyborem. Miejsce to odzwierciedlało cele rozwojowe firmy oraz nawiązywało do hasła przewodniego eventu. W stworzonej przez nasz zespół kreatywny koncepcji „Bubble Air”, powietrze jest przede wszystkim nieuchwytne, nieograniczone i niezależne. Cechy te można również przypisać pracownikom firmy Henkell-Freixenet Polska – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories. 

Wydarzenie zorganizowane w Aries Hotel & Spa Zakopane obejmowało trzy dni. Dwa z nich poświęcone były sesjom konferencyjnym skupionym wokół podsumowań i wyznaczenia nowych celów firmy. Istotnymi punktami całego wydarzenia były „Bubble Night” – inauguracyjna noc pełna niespodzianek oraz „Fresh Air” – dzień poświęcony oczyszczaniu umysłu i ciała w otoczeniu Tatr. Uczestnicy mieli również wyjątkową okazję spotkać się z Adamem Bieleckim, znanym polskim alpinistą i himalaistą, co dodatkowo ugruntowało motyw przewodni eventu. Zespół Henkell-Freixenet Polska mógł również doświadczyć góralskiej gościnności w dedykowanej strefie Mionetto na Gubałówce.

–  Wspólnie z Bossa Nova Event nie tylko stworzyliśmy atmosferę pełną inspiracji i energii, ale także pokazaliśmy, jak ważne jest dla nas celebrowanie sukcesów i ciągły rozwój każdego członka naszego zespołu. To było doświadczenie, które na długo zostanie w naszej pamięci i z pewnością przyczyniło się do wzmacniania relacji i motywacji zespołu. Wspólnie stworzony program był bardzo intensywny i różnorodny, zadbaliśmy o każdy szczegół, kładąc nacisk na jakość i zaskoczenie – mówi Anna Pawłowska- Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w Henkell-Freixenet Polska.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację eventu firmowego.

Źródło: Bossa Nova Events

Dodatkowe informacje:

1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, w okresie skumulowanym w1 2023-w30 2023, w kategorii: Wina musujące (z wyłączeniem Marek Własnych)

2 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
Publicon rozwija Publicon.AI
Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764