logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bossa Nova Events dla Henkell Freixenet Polska

  PR 14.03.2024, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 4-6 marca 2024 roku Henkell-Freixenet Polska, producent i dystrybutor napojów alkoholowych, właściciel marek Mionetto, Freixenet, a także Gin Lubuski, zorganizował coroczny event podsumowujący wyniki i określający cele na najbliższe lata, skierowany do działu handlowego i top managementu firmy. Wydarzenie to stanowi nie tylko okazję do celebrowania sukcesów, takich jak Henkell Freixenet Polska numer 1 wśród dostawców win musujących1, czy Mionetto – numerem 1 w kategorii prosecco w Polsce2, ale również platformę do inspiracji i dalszego rozwoju zespołu. Za współorganizację eventu i stworzenie niezapomnianych doświadczeń jego uczestników odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bossa-nova-events-dla-henkell-freixenet-polska,403457,artykul.html

Event pod hasłem „Droga na szczyt”, opierał się na koncepcji „Bubble Air”, która idealnie komponowała się z filozofią marki Mionetto, lidera w segmencie win musujących na polskim rynku. Koncepcja ta podkreślała wartości takie jak świeżość, lekkość i orzeźwienie, będące synonimami jakości i prestiżu oferowanego przez Henkell-Freixenet Polska.

–  Wydarzenie odbyło się w malowniczym Zakopanem, co nie było przypadkowym wyborem. Miejsce to odzwierciedlało cele rozwojowe firmy oraz nawiązywało do hasła przewodniego eventu. W stworzonej przez nasz zespół kreatywny koncepcji „Bubble Air”, powietrze jest przede wszystkim nieuchwytne, nieograniczone i niezależne. Cechy te można również przypisać pracownikom firmy Henkell-Freixenet Polska – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories. 

Wydarzenie zorganizowane w Aries Hotel & Spa Zakopane obejmowało trzy dni. Dwa z nich poświęcone były sesjom konferencyjnym skupionym wokół podsumowań i wyznaczenia nowych celów firmy. Istotnymi punktami całego wydarzenia były „Bubble Night” – inauguracyjna noc pełna niespodzianek oraz „Fresh Air” – dzień poświęcony oczyszczaniu umysłu i ciała w otoczeniu Tatr. Uczestnicy mieli również wyjątkową okazję spotkać się z Adamem Bieleckim, znanym polskim alpinistą i himalaistą, co dodatkowo ugruntowało motyw przewodni eventu. Zespół Henkell-Freixenet Polska mógł również doświadczyć góralskiej gościnności w dedykowanej strefie Mionetto na Gubałówce.

–  Wspólnie z Bossa Nova Event nie tylko stworzyliśmy atmosferę pełną inspiracji i energii, ale także pokazaliśmy, jak ważne jest dla nas celebrowanie sukcesów i ciągły rozwój każdego członka naszego zespołu. To było doświadczenie, które na długo zostanie w naszej pamięci i z pewnością przyczyniło się do wzmacniania relacji i motywacji zespołu. Wspólnie stworzony program był bardzo intensywny i różnorodny, zadbaliśmy o każdy szczegół, kładąc nacisk na jakość i zaskoczenie – mówi Anna Pawłowska- Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w Henkell-Freixenet Polska.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację eventu firmowego.

Źródło: Bossa Nova Events

Dodatkowe informacje:

1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, w okresie skumulowanym w1 2023-w30 2023, w kategorii: Wina musujące (z wyłączeniem Marek Własnych)

2 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764