logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bossa Nova Events i magiczny ogród na 20-lecie hotelu Marriott

  PR 23.10.2023, przeczytano 900 razy
ilustracja

12 października 2023 roku hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport w niezwykły sposób uczcił 20-lecie swojego istnienia. Motywem przewodnim jubileuszowego eventu był „Courtyard Garden”. Ten magiczny ogród doświadczeń został stworzony przez Bossa Nova Events, agencję należącą do grupy Creative Brand Stories. Koncepcja podkreślała dwie dekady nieustającego rozwoju obiektu, który z roku na rok zakwita coraz mocniej wraz z doświadczeniami swoich gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bossa-nova-events-i-magiczny-ogrod-na-20-lecie-hotelu-marriott,401820,artykul.html

Koncepcja eventu nawiązywała do charakterystycznych wnętrz hotelu, w których dominują barwy niebieskie z dodatkiem zieleni oraz elementy złota, które pojawiają się w identyfikacji wizualnej marki. To połączenie dało początek niesamowitemu efektowi wizualnemu oprawy wydarzenia.

– Podstawą do stworzenia wyjątkowej oprawy jubileuszu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport było słowo „courtyard”. Koncepcja eventu – „Courtyard Garden” – sięgała jednak o wiele głębiej. Wykorzystaliśmy charakterystyczne cechy i znaki rozpoznawcze obiektu, takie jak wnętrza i dominujące kolory, które przełożyliśmy następnie na smaki, zapachy, dźwięki i oprawę graficzną eventu. Dzięki temu stał się on spójny z tożsamością marki – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.

Event został zaprojektowany, aby oddziaływać na wszystkie zmysły uczestników. Unikatowy – zaprojektowany specjalnie na to wydarzenia – zapach na bazie soczystych fig towarzyszył uczestnikom już od chwili otrzymania zaproszenia, przez cały event, aż do momentu, gdy opuszczali wydarzenie, otrzymując spersonalizowane pachnące flakoniki.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wszystkie jubileuszowe atrakcje nawiązywały bezpośrednio do koncepcji „Courtyard Garden”. W ogrodzie na gości czekała harfistki w kwiatowej aranżacji, stanęli przed kwiatową ścianką, odkrywali Moet Flavours Garden, podziwiali niezwykły pokaz tańca bodypainting UV z wykorzystaniem kwiatowych wzorów, korzystali z baru molekularnego i delektowali się romantycznym koncertem Moniki Urlik – piosenkarki wykonującej muzykę z pogranicza popu, R&B, soulu i gospel. Na stanowisku portrecistki goście mogli otrzymać wykonany za pomocą niebieskich markerów unikatową, personalizowaną pamiątkę.

– Magiczny ogród Courtyard Garden stał się symbolem dwóch dekad naszego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, pełnych niezapomnianych wspomnień i wyjątkowych doświadczeń. To wyjątkowy jubileusz, podczas którego idealnie wykorzystaliśmy wnętrza naszego obiektu i charakterystyczne cechy naszej marki – mówi Sylwia Korzeniowska, General Manager Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację tego wyjątkowego jubileuszu. Z kolei za realizację pachnących zaproszeń i upominków odpowiadała należąca do Creative Brand Stories – firma Box of Stories.

Źródło: Bossa Nova Events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764