logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bossa Nova Events na 20-lecie Woodward w Polsce

  PR 09.06.2025, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

500 gości, pełna emocji gala, symboliczny tunel historii i wieczór pełen tańca – tak firma Woodward, tworząca innowacyjne systemy sterujące dla branży lotniczej i przemysłowej, uczciła 20-lecie swojej działalności w Polsce. Za kompleksową koncepcję, produkcję i realizację wydarzenia, które odbyło się 23 maja 2025 roku w Małej Hali Tauron Areny Kraków, odpowiadała Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy Creative Brand Stories.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bossa-nova-events-na-20-lecie-woodward-w-polsce,409190,artykul.html

Wieczór rozpoczął się od przejścia przez wyjątkową instalację – tunel historii, który przywoływał najważniejsze momenty z życia firmy oraz wspomnienia jej pracowników. Następnie goście wzięli udział w części oficjalnej z efektownym laser show, po którym czekały na nich animacje taneczne, quiz wiedzy o firmie oraz koncert zespołu Reverb Band, który rozgrzał parkiet największymi hitami.

Nie zabrakło również strefy chillout i nowoczesnych fotobudek (w tym 360°), a cały wieczór był dokumentowany przez profesjonalnego fotografa i ekipę wideo – tak, by te wyjątkowe chwile pozostały także w formie cyfrowej.

ilustracjastrzałka

– Jubileusz był dla nas nie tylko momentem celebracji, ale także okazją do wyrażenia wdzięczności wobec naszych pracowników. Dzięki wsparciu Creative Brand Stories mogliśmy stworzyć wydarzenie, które połączyło emocje, wspomnienia i wspólną zabawę – mówi Dominik Kania, Prezes Zarządu, Woodward Poland.

Jubileusz firmy Woodward stanowi przykład wydarzenia, które skutecznie łączy narrację marki z realnym doświadczeniem gości – i to w rytmie tańca oraz z nową energią na kolejne dekady działalności.

– Dobrze zaprojektowany jubileusz czy gala to nie tylko celebracja minionych lat, ale punkt zwrotny w strategii komunikacyjnej całej firmy – miejsce, w którym marka może na nowo zdefiniować swój głos, zacieśnić relacje i pokazać swoje wartości w działaniu. To jest nasze podejście do organizacji takich wydarzeń – mówi Monika Buchwald, CEO oraz Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, kreację, produkcję i realizację wydarzenia.

Źródło: Bossa Nova Events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764