logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bossa Nova Events na rocznice firmy Schülke i produktu octenisept

  PR 27.11.2024, przeczytano 196 razy
ilustracja

14 listopada 2024 roku w hotelu The Westin Warsaw odbyła się konferencja z okazji 135-lecia obecności firmy Schülke na rynku światowym oraz 30-lecia produktu octenisept. W wydarzeniu uczestniczyli kluczowi przedstawiciele branży szpitalnej, aptecznej, eksperci z zakresu gojenia ran oraz wybrani przedstawiciele firmy. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bossa-nova-events-na-rocznice-firmy-sch%C3%BClke-i-produktu-octenisept,406631,artykul.html

Event stał się inspirującym spotkaniem, które połączyło historię z przyszłością, ukazując wartości, którymi kieruje się firma. Od 135 lat pasja, zaufanie, innowacyjność i jakość definiują Schülke jako lidera w dziedzinie antyseptyki i dezynfekcji. Dzięki nowoczesnym technologiom firma podnosi standardy bezpieczeństwa w medycynie oraz w profilaktyce zdrowotnej.

– Zorganizowanie tego wydarzenia było dla nas wyjątkową okazją do uczczenia naszych wieloletnich osiągnięć oraz zaprezentowania przyszłych działań, które mają na celu jeszcze głębsze zaangażowanie w edukację i wsparcie środowiska medycznego – powiedziała Małgorzata Niklewska, Marketing & Medical Affair Director w Schülke.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję zapoznać się z historią oraz przyszłością produktów Schülke, a także wysłuchać wystąpień ekspertów branżowych.

Wieczorna część wydarzenia miała charakter jubileuszowy. Gościem specjalnym był Mateusz Kusznierewicz, który wygłosił inspirujący wykład na temat równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz znaczenia dbania o zdrowie.

– Organizacja jubileuszu Schülke to dla nas coś więcej niż realizacja wydarzenia – to zaproszenie uczestników do unikatowej podróży, w której historia spotyka się z nowoczesnością. Zadbaliśmy o każdy etap ich doświadczenia, od momentu przekroczenia progu sali konferencyjnej po wieczorną część jubileuszową. Wierzymy, że takie przemyślane i dopracowane w każdym detalu wydarzenia pozwalają uczestnikom nie tylko zdobyć wiedzę, ale także poczuć emocje, które na długo pozostają w pamięci – mówi Wioleta Cała, Senior Event Manager w Creative Brand Stories.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za pełne spektrum działań związanych z organizacją wydarzenia, w tym strategię, koncepcję, kreację, produkcję i realizację.

Źródło: Bossa Nova Events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764