logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bożonarodzeniowa kampania dla Mosso od Abanana i Hi Grupy

  PR 05.12.2022, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso, którą przygotowały i poprowadzą wspólnie Abanana oraz hi GRUPA. Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje reklamy displayowe, działania contentowe, landing page oraz specjalny e-book. Celem kampanii, przygotowanej w konsorcjum podmiotów, jest promocja zastosowania majonezu w bożonarodzeniowych potrawach i wypiekach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bozonarodzeniowa-kampania-dla-mosso-od-abanana-i-hi-grupy,398241,artykul.html

- Startująca właśnie kampania jest drugą odsłoną i zarazem poszerzoną kontynuacją działań promocyjnych, które rozpoczęliśmy na rzecz marki Majonezu Napoleońskiego Mosso przed tegoroczną Wielkanocą. Nasza grupa docelowa jest ciekawa nowych i nieoczywistych smaków, cieszą ją kulinarne eksperymenty. W kwietniu ciepło przyjęto efekty naszej pracy, o czym świadczą wyniki zasięgowe zróżnicowanych formatów. Dlatego na Boże Narodzenie opracowaliśmy nową wersję, skupiając się w szczególności na wypiekach, ale nie zapomnieliśmy oczywiście o tradycyjnych zastosowaniach, czyli pysznych przekąskach czy soczystych mięsach – opisuje przyjętą strategię Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana.

Katarzyna Kowalska, Dyrektor Marketingu Mosso Kewpie Poland dodaje: - Święta to wyjątkowy czas, Polacy pielęgnują tradycję, a ta nakazuje nam wtedy być blisko rodziny, budować atmosferę ciepła i radości oraz zadbać o stół wigilijny. Przepisy kulinarne przekazywane są z pokolenia na pokolenie, jednak coraz częściej otwieramy się na zaskakujące połączenia produktów, dlatego zachęcamy wszystkich miłośników – i nie tylko – majonezów do eksperymentowania. Nasi klienci są szefami kuchni w swoich domach, dlatego inspirujemy ich każdego dnia. Czy babeczki majonezowe z konfiturą wiśniową lub drożdżowe cynamonki z majonezem nie brzmią intrygująco? A proszę mi wierzyć, smakują wspaniale. I tą kampanią właśnie zachęcimy konsumentów do tego, żeby podzielili się podobnymi odkryciami kulinarnymi, przepisy znajdują się na naszej stronie SzefSmaku.pl, korzystają z nich z całe rodziny, by wystąpić w roli kuchmistrza i degustatora, a potem zaskoczyć i zadowolić podniebienia gości.

Szereg prowadzonych działań obejmuje nie tylko kanały i formaty digital czy popularne platformy mediowe, ale także wybrane sklepy znanych sieci. Zarówno reklamy dynamiczne, jak i statyczne kierują odbiorcę do specjalnego landing page, gdzie królują smakowite, świąteczne treści zainspirowane przez kreatywny zespół Abanana. To właśnie tu odbiorca znajdzie moc bożonarodzeniowych przepisów oraz szczegółowe informacje o majonezie Mosso.

Zaangażowani w projekt:

  • Jarek Dziedzicki, Head of Client Service, Abanana
  • Anna Szczykutowicz, Account Executive, Abanana
  • Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana
  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Piotr Serafin, Graphic Designer, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Anna Garncarz, Graphic Designer, Abanana
  • Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA
  • Kamila Kalinowska, Account Manager, hi GRUPA

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764