logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji

  PR 17.10.2018, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad przebiegiem procesu zamówień publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandglow-dla-ministerstwa-cyfryzacji,379789,artykul.html

ilustracjastrzałka

Na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji oraz Urzędu Zamówień Publicznych w Studio Brandglow (projektant znaku: Marcin Gajos) powstał znak dla programu "e-Zamówienia" wraz z księgą znaku zawierającą niezbędne reguły do poprawnego jego stosowania.

ilustracjastrzałka

Znak z założenia miał być prosty i w miarę łatwy w odbiorze. Koncepcja znaku bazowała na połączeniu wizerunku kilku elementów:

  • litery "e", która pojawia się zarówno w wariancie polskim jak i angielskim nazwy programu;
  • komputera (w tym przypadku, przenośnego), by zaakcentować "cyfrowość" programu;
  • pióra i/lub "rzutki", symbolizujących trafność ("rzutka" - trafienie w "10") złożonej oferty, zarówno względem adresata oferty jak i oferenta ("pióro" - podpis, zawarcie umowy).

ilustracjastrzałka

Kolorytyka znaku również nie jest przypadkowa i nawiązuje do kolorów wykorzystywanych na stronach internetowych Ministerstwa Cyfryzacji i Urzędu Zamówień Publicznych.

Niezbędne reguły dotyczące stosowania znaku programu zostały ujęte w opracowanej dla znaku księdze.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Opracowane wizualizacje przedstawiają przykładowe stosowanie znaku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Brawo! Świetna robota.

avatar użytkownika
,

Ładny pomysł na logo, który mógłby "podpowiedzieć" dalsze rozwiązania w ramach systemu. Na razie nie widzimy aby tak się działo, logo jest po prostu "przykładane do kartki", a jedyny obiekt na którym tego typu relacja zaczyna się budować (skosy w nagłówkach) to księga znaku - czyli materiał do użytku wewnętrznego. Ale może nie pokazano tu po prostu szerszej palety zastosowań znaku.  

avatar użytkownika
,

Założenie co do samego znaku było takie, by komunikacja na nim mogła być budowana dość elastycznie. Słusznie zauważyli Państwo zastosowanie skosów w księdze - to delikatne wskazanie "dalszych kroków". W ramach zlecenia zostaliśmy poproszeni o opracowanie tylko znaku wraz z księgą. I jak opisaliśmy, wizualizacje pokazują tak na prawdę tylko przykładowe zastosowanie znaku. Zatem opracowanie pozostałych elementów wizerunku pozostaje już w kwestii budowanej ewentualnie identyfikacji wizualnej.   

avatar użytkownika
,

@majaluki
Dziękujemy :)
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że dalsze etapy tworzenia CI nie zostaną w Waszych rękach. A może jednak...?  

avatar użytkownika
,

Niestety, tego nie wiemy. Z założenia "e- Zamówienia" mają być platformą internetową i zapewne właśnie na tym obszarze dalsze działania wizerunkowe będą realizowane. Oczywiście, pozostajemy otwarci na ewentualną współpracę w zakresie identyfikacji wizualnej :)  

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone