logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji

  PR 17.10.2018, przeczytano 526 razy
ilustracjastrzałka

„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad przebiegiem procesu zamówień publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandglow-dla-ministerstwa-cyfryzacji,379789,artykul.html

ilustracjastrzałka

Na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji oraz Urzędu Zamówień Publicznych w Studio Brandglow (projektant znaku: Marcin Gajos) powstał znak dla programu "e-Zamówienia" wraz z księgą znaku zawierającą niezbędne reguły do poprawnego jego stosowania.

ilustracjastrzałka

Znak z założenia miał być prosty i w miarę łatwy w odbiorze. Koncepcja znaku bazowała na połączeniu wizerunku kilku elementów:

  • litery "e", która pojawia się zarówno w wariancie polskim jak i angielskim nazwy programu;
  • komputera (w tym przypadku, przenośnego), by zaakcentować "cyfrowość" programu;
  • pióra i/lub "rzutki", symbolizujących trafność ("rzutka" - trafienie w "10") złożonej oferty, zarówno względem adresata oferty jak i oferenta ("pióro" - podpis, zawarcie umowy).

ilustracjastrzałka

Kolorytyka znaku również nie jest przypadkowa i nawiązuje do kolorów wykorzystywanych na stronach internetowych Ministerstwa Cyfryzacji i Urzędu Zamówień Publicznych.

Niezbędne reguły dotyczące stosowania znaku programu zostały ujęte w opracowanej dla znaku księdze.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Opracowane wizualizacje przedstawiają przykładowe stosowanie znaku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Brawo! Świetna robota.

avatar użytkownika
,

Ładny pomysł na logo, który mógłby "podpowiedzieć" dalsze rozwiązania w ramach systemu. Na razie nie widzimy aby tak się działo, logo jest po prostu "przykładane do kartki", a jedyny obiekt na którym tego typu relacja zaczyna się budować (skosy w nagłówkach) to księga znaku - czyli materiał do użytku wewnętrznego. Ale może nie pokazano tu po prostu szerszej palety zastosowań znaku.  

avatar użytkownika
,

Założenie co do samego znaku było takie, by komunikacja na nim mogła być budowana dość elastycznie. Słusznie zauważyli Państwo zastosowanie skosów w księdze - to delikatne wskazanie "dalszych kroków". W ramach zlecenia zostaliśmy poproszeni o opracowanie tylko znaku wraz z księgą. I jak opisaliśmy, wizualizacje pokazują tak na prawdę tylko przykładowe zastosowanie znaku. Zatem opracowanie pozostałych elementów wizerunku pozostaje już w kwestii budowanej ewentualnie identyfikacji wizualnej.   

avatar użytkownika
,

@majaluki
Dziękujemy :)
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że dalsze etapy tworzenia CI nie zostaną w Waszych rękach. A może jednak...?  

avatar użytkownika
,

Niestety, tego nie wiemy. Z założenia "e- Zamówienia" mają być platformą internetową i zapewne właśnie na tym obszarze dalsze działania wizerunkowe będą realizowane. Oczywiście, pozostajemy otwarci na ewentualną współpracę w zakresie identyfikacji wizualnej :)  

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764