PROFILAR w Grupie ADAMIETZ to marka odpowiedzialna za produkcję profili zimnogiętych, formowanie profili z blach płaskich, które później wykorzystywane są przy budowie hal stalowych, magazynów i szeregu innych konstrukcji.
Począwszy od logo, priorytetem było, aby w identyfikacji wizualnej marki zaprezentować możliwości parku maszynowego a także dostosowanie go elastycznie do oczekiwań klientów. Dlatego znak firmowy występuje w kilku wariantach i może być dostosowywany swobodnie do powierzchni, na której jest prezentowany.
System identyfikacji wizualnej zaprojektowany został tak, aby tak złożony temat jak zakres oferty, przedstawiał w postaci prostych kształtów i oryginalnych ikon. Zaproponowane rozwiązania doskonale sprawdzają się zarówno w postaci cyfrowej (strona www) jak i drukowanej (druki firmowe, foldery produktowe itp.)
Dobór środków graficznych wynikał nie tylko z profilu działalności firmy, ale był również podyktowany spójnością wizerunkową z innymi podmiotami, które należą do Grupy ADAMIETZ.
Nowa identyfikacja wizualna wprowadzana jest od początku roku, sukcesywnie na różnych polach działalności firmy.
Źródło: Brandglow