logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Branding stadionów MŚ U-20

  PR 29.05.2019, przeczytano 1626 razy

1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Na ich montaż było zaledwie kilkanaście dni. Efekty pracy firmy Impel Visual Solutions można teraz podziwiać w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-branding-stadionow-ms-u-20,382670,artykul.html

Łącznie 7,8 tys. materiałów graficznych podzielonych na 600 elementów przygotowano do brandingu sześciu stadionów, na których rozgrywane są Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Efekt? Materiały graficzne dokoła murawy, oznakowanie pod koroną stadionu, oznakowanie sektorów, szatni, tuneli i korytarzy. Stadiony w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach i Bielsku-Białej były gotowe na czas.

Inaugurację mundialu w Łodzi obejrzało 17 463 widzów, czyli prawie komplet. Pomimo gorącego dopingu, Polska przegrała z Kolumbią 0-2. W niedzielę z Thaiti było znacznie lepiej. Polacy strzelili aż 5 bramek, nie tracąc przy tym ani jednej. Piłkarze z pewnością mają nadzieję, że w ostatnim grupowym meczu frekwencja na stadionie będzie równie wysoka, co pomoże biało-czerwonym w awansie do fazy pucharowej. Polacy zagrają jeszcze jedno spotkanie grupowe – 29 maja z Senegalem. Oprawa dwóch pierwszych meczów stała na bardzo wysokim poziomie.

- Największym wyzwaniem było sprostanie presji czasu i wymaganiom zamawiającego – przyznaje Andrzej Kaszlewicz, dyrektor ds. realizacji w firmie Impel Visual Solutions, która była odpowiedzialna za branding wszystkich stadionów. - Realizowaliśmy już projekty na tak dużą skalę, co pomogło sprostać wysokim oczekiwaniom zleceniodawcy.

Na pomiary stadionów, zaprojektowanie grafik, wydrukowanie ich, napisanie instrukcji montażu i samo zamontowanie specjaliści z Impel Visual Solutions mieli czas od połowy kwietnia. Drukować zaczęli po weekendzie majowym, montaże – na wszystkich stadionach jednocześnie – rozpoczęły się w połowie maja. Na wszystkich pojawiły się m.in. oznaczenia stadionu i logotypy turnieju. Do oznakowania każdego obiektu wykorzystano 1,3 tys. mkw. materiałów graficznych. Po 100 elementów na stadion. Największym wyzwaniem był branding Stadionu Miejskiego w Łodzi, gdzie mecze rozgrywa reprezentacja Polski i gdzie rozegrany zostanie finał.

- To było najbardziej prestiżowe zadanie. Musieliśmy dopracować wszystkie detale. Największe oczekiwania wiązały się właśnie z tym stadionem – przyznaje Andrzej Kaszlewicz z Impel Visual Solutions.

To kolejny tak duży projekt Impel Visual Solutions w tym roku. Dotychczas firma wykonała m.in. rebranding dwóch dużych banków: BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen, branding Dyskontu Paliwowego w Zgorzelcu i nowo otwartego centrum Silesia Outlet Gliwice. Wizualne efekty pracy firmy są widoczne np. w placówkach Millenium, PKO BP, Pizza Hut i Starbucks. Od kilku lat Impel Visual Solutions realizuje usługi produkcji i montażu elementów wizualizacji zewnętrznej obiektów, aranżuje wnętrza, wykonuje instalacje reklamowe, dekoracyjne i informacyjne. Firma regularnie świadczy usługi dla ok. 600 klientów z różnych branż.

Źródło: Impel Visual Solutions

Galeria: Mistrzostwa Świata FIFA U-20: Branding stadionów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764