logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Branding stadionów MŚ U-20

  PR 29.05.2019, przeczytano 691 razy
strzałkistrzałka
Branding stadionów MŚ U-20 ZOBACZ ILUSTRACJE

1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Na ich montaż było zaledwie kilkanaście dni. Efekty pracy firmy Impel Visual Solutions można teraz podziwiać w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-branding-stadionow-ms-u-20,382670,artykul.html

Łącznie 7,8 tys. materiałów graficznych podzielonych na 600 elementów przygotowano do brandingu sześciu stadionów, na których rozgrywane są Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Efekt? Materiały graficzne dokoła murawy, oznakowanie pod koroną stadionu, oznakowanie sektorów, szatni, tuneli i korytarzy. Stadiony w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach i Bielsku-Białej były gotowe na czas.

Inaugurację mundialu w Łodzi obejrzało 17 463 widzów, czyli prawie komplet. Pomimo gorącego dopingu, Polska przegrała z Kolumbią 0-2. W niedzielę z Thaiti było znacznie lepiej. Polacy strzelili aż 5 bramek, nie tracąc przy tym ani jednej. Piłkarze z pewnością mają nadzieję, że w ostatnim grupowym meczu frekwencja na stadionie będzie równie wysoka, co pomoże biało-czerwonym w awansie do fazy pucharowej. Polacy zagrają jeszcze jedno spotkanie grupowe – 29 maja z Senegalem. Oprawa dwóch pierwszych meczów stała na bardzo wysokim poziomie.

- Największym wyzwaniem było sprostanie presji czasu i wymaganiom zamawiającego – przyznaje Andrzej Kaszlewicz, dyrektor ds. realizacji w firmie Impel Visual Solutions, która była odpowiedzialna za branding wszystkich stadionów. - Realizowaliśmy już projekty na tak dużą skalę, co pomogło sprostać wysokim oczekiwaniom zleceniodawcy.

Na pomiary stadionów, zaprojektowanie grafik, wydrukowanie ich, napisanie instrukcji montażu i samo zamontowanie specjaliści z Impel Visual Solutions mieli czas od połowy kwietnia. Drukować zaczęli po weekendzie majowym, montaże – na wszystkich stadionach jednocześnie – rozpoczęły się w połowie maja. Na wszystkich pojawiły się m.in. oznaczenia stadionu i logotypy turnieju. Do oznakowania każdego obiektu wykorzystano 1,3 tys. mkw. materiałów graficznych. Po 100 elementów na stadion. Największym wyzwaniem był branding Stadionu Miejskiego w Łodzi, gdzie mecze rozgrywa reprezentacja Polski i gdzie rozegrany zostanie finał.

- To było najbardziej prestiżowe zadanie. Musieliśmy dopracować wszystkie detale. Największe oczekiwania wiązały się właśnie z tym stadionem – przyznaje Andrzej Kaszlewicz z Impel Visual Solutions.

To kolejny tak duży projekt Impel Visual Solutions w tym roku. Dotychczas firma wykonała m.in. rebranding dwóch dużych banków: BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen, branding Dyskontu Paliwowego w Zgorzelcu i nowo otwartego centrum Silesia Outlet Gliwice. Wizualne efekty pracy firmy są widoczne np. w placówkach Millenium, PKO BP, Pizza Hut i Starbucks. Od kilku lat Impel Visual Solutions realizuje usługi produkcji i montażu elementów wizualizacji zewnętrznej obiektów, aranżuje wnętrza, wykonuje instalacje reklamowe, dekoracyjne i informacyjne. Firma regularnie świadczy usługi dla ok. 600 klientów z różnych branż.

Źródło: Impel Visual Solutions

Galeria: Mistrzostwa Świata FIFA U-20: Branding stadionów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
Enterie: nowy zarządzający, nowi partnerzy
Nowym Chief Network Officer sieci Enterie został Michał Rakowski. Sieć niezależnych agencji PR obecna jest już w 18 krajach europejskich i USA. Ostatnio do grona partnerów dołączyły agencje z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Luksemburga i Szwajcarii.
Justyna Święty-Ersetic - nowa ambasadorka marki Sante
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. W jej ramach, utytułowana polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764