logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Branding stadionów MŚ U-20

  PR 29.05.2019, przeczytano 489 razy
strzałkistrzałka
Branding stadionów MŚ U-20 ZOBACZ ILUSTRACJE

1,3 tys. mkw. podzielonych na 100 elementów – tyle materiałów graficznych trzeba było przygotować na każdy stadion młodzieżowych mistrzostw świata. Na ich montaż było zaledwie kilkanaście dni. Efekty pracy firmy Impel Visual Solutions można teraz podziwiać w Łodzi i pięciu innych miastach-gospodarzach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-branding-stadionow-ms-u-20,382670,artykul.html

Łącznie 7,8 tys. materiałów graficznych podzielonych na 600 elementów przygotowano do brandingu sześciu stadionów, na których rozgrywane są Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Efekt? Materiały graficzne dokoła murawy, oznakowanie pod koroną stadionu, oznakowanie sektorów, szatni, tuneli i korytarzy. Stadiony w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach i Bielsku-Białej były gotowe na czas.

Inaugurację mundialu w Łodzi obejrzało 17 463 widzów, czyli prawie komplet. Pomimo gorącego dopingu, Polska przegrała z Kolumbią 0-2. W niedzielę z Thaiti było znacznie lepiej. Polacy strzelili aż 5 bramek, nie tracąc przy tym ani jednej. Piłkarze z pewnością mają nadzieję, że w ostatnim grupowym meczu frekwencja na stadionie będzie równie wysoka, co pomoże biało-czerwonym w awansie do fazy pucharowej. Polacy zagrają jeszcze jedno spotkanie grupowe – 29 maja z Senegalem. Oprawa dwóch pierwszych meczów stała na bardzo wysokim poziomie.

- Największym wyzwaniem było sprostanie presji czasu i wymaganiom zamawiającego – przyznaje Andrzej Kaszlewicz, dyrektor ds. realizacji w firmie Impel Visual Solutions, która była odpowiedzialna za branding wszystkich stadionów. - Realizowaliśmy już projekty na tak dużą skalę, co pomogło sprostać wysokim oczekiwaniom zleceniodawcy.

Na pomiary stadionów, zaprojektowanie grafik, wydrukowanie ich, napisanie instrukcji montażu i samo zamontowanie specjaliści z Impel Visual Solutions mieli czas od połowy kwietnia. Drukować zaczęli po weekendzie majowym, montaże – na wszystkich stadionach jednocześnie – rozpoczęły się w połowie maja. Na wszystkich pojawiły się m.in. oznaczenia stadionu i logotypy turnieju. Do oznakowania każdego obiektu wykorzystano 1,3 tys. mkw. materiałów graficznych. Po 100 elementów na stadion. Największym wyzwaniem był branding Stadionu Miejskiego w Łodzi, gdzie mecze rozgrywa reprezentacja Polski i gdzie rozegrany zostanie finał.

- To było najbardziej prestiżowe zadanie. Musieliśmy dopracować wszystkie detale. Największe oczekiwania wiązały się właśnie z tym stadionem – przyznaje Andrzej Kaszlewicz z Impel Visual Solutions.

To kolejny tak duży projekt Impel Visual Solutions w tym roku. Dotychczas firma wykonała m.in. rebranding dwóch dużych banków: BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen, branding Dyskontu Paliwowego w Zgorzelcu i nowo otwartego centrum Silesia Outlet Gliwice. Wizualne efekty pracy firmy są widoczne np. w placówkach Millenium, PKO BP, Pizza Hut i Starbucks. Od kilku lat Impel Visual Solutions realizuje usługi produkcji i montażu elementów wizualizacji zewnętrznej obiektów, aranżuje wnętrza, wykonuje instalacje reklamowe, dekoracyjne i informacyjne. Firma regularnie świadczy usługi dla ok. 600 klientów z różnych branż.

Źródło: Impel Visual Solutions

Galeria: Mistrzostwa Świata FIFA U-20: Branding stadionów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard
Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  
Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764