logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother z kampanią telewizyjną. Chce dotrzeć do szerszej grupy klientów

  PR 09.02.2021, przeczytano 784 razy
ilustracja

Firma Brother z początkiem roku 2021 rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce budować świadomość marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-z-kampania-telewizyjna.-chce-dotrzec-do-szerszej-grupy-klientow,390161,artykul.html

W ramach kampanii belka sponsorska jest emitowana od 1 stycznia do 14 lutego 2021 r. w 36 stacjach telewizyjnych, w tym 20% ogółu stanowią stacje główne (TVN i Polsat), a pozostałe 80% to kanały tematyczne.

- Dostrzegamy ogromny potencjał w reklamach telewizyjnych szczególnie w dobie ostatnich zmian w życiu społecznym związanych z pandemią, gdy wszyscy musimy spędzać więcej czasu w domu. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy klasyczny dzień pracownika biurowego, który wykonuje swoje służbowe obowiązki z centrum domowego zarządzania. Należy zauważyć, że z dnia na dzień nasze mieszkania stały się zarówno biurami, placówkami szkolnymi, jak i salonami rozrywki dla wszystkich domowników, co bywa znacznym utrudnieniem – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Głównym celem belki sponsorskiej w kanałach telewizyjnych jest budowanie świadomości marki u szerokiej grupy potencjalnych klientów oraz przedstawienie możliwości zastosowania rozwiązań technologicznych podczas pracy z domu.

- Wiele osób nadal nie posiada odpowiednich rozwiązań technologicznych, które umożliwiłyby im sprawne wykonywanie obowiązków pracowniczych w domowych warunkach. Trzeba uczciwie przyznać, że pandemia wywołała swoistą „próbę generalną” pracy w systemie zdalnym. Z danych firmy ClickMeeting, wynika jednak, że Polacy polubili taki model i aż 58% osób zadeklarowało, że chętnie będzie korzystać z systemu pracy hybrydowej w przyszłości. Dlatego tak ważne jest zadbanie o odpowiednie wyposażenie pracowników, aby mogli oni wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca – dodaje Katarzyna Idzkiewicz.

W ramach kampanii Brother współpracował z firmą Zenith, która odpowiadała za kompleksową obsługę mediową.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764