logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother z kampanią telewizyjną. Chce dotrzeć do szerszej grupy klientów

  PR 09.02.2021, przeczytano 982 razy
ilustracja

Firma Brother z początkiem roku 2021 rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce budować świadomość marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-z-kampania-telewizyjna.-chce-dotrzec-do-szerszej-grupy-klientow,390161,artykul.html

W ramach kampanii belka sponsorska jest emitowana od 1 stycznia do 14 lutego 2021 r. w 36 stacjach telewizyjnych, w tym 20% ogółu stanowią stacje główne (TVN i Polsat), a pozostałe 80% to kanały tematyczne.

- Dostrzegamy ogromny potencjał w reklamach telewizyjnych szczególnie w dobie ostatnich zmian w życiu społecznym związanych z pandemią, gdy wszyscy musimy spędzać więcej czasu w domu. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy klasyczny dzień pracownika biurowego, który wykonuje swoje służbowe obowiązki z centrum domowego zarządzania. Należy zauważyć, że z dnia na dzień nasze mieszkania stały się zarówno biurami, placówkami szkolnymi, jak i salonami rozrywki dla wszystkich domowników, co bywa znacznym utrudnieniem – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Głównym celem belki sponsorskiej w kanałach telewizyjnych jest budowanie świadomości marki u szerokiej grupy potencjalnych klientów oraz przedstawienie możliwości zastosowania rozwiązań technologicznych podczas pracy z domu.

- Wiele osób nadal nie posiada odpowiednich rozwiązań technologicznych, które umożliwiłyby im sprawne wykonywanie obowiązków pracowniczych w domowych warunkach. Trzeba uczciwie przyznać, że pandemia wywołała swoistą „próbę generalną” pracy w systemie zdalnym. Z danych firmy ClickMeeting, wynika jednak, że Polacy polubili taki model i aż 58% osób zadeklarowało, że chętnie będzie korzystać z systemu pracy hybrydowej w przyszłości. Dlatego tak ważne jest zadbanie o odpowiednie wyposażenie pracowników, aby mogli oni wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca – dodaje Katarzyna Idzkiewicz.

W ramach kampanii Brother współpracował z firmą Zenith, która odpowiadała za kompleksową obsługę mediową.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764