logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother z kampanią telewizyjną. Chce dotrzeć do szerszej grupy klientów

  PR 09.02.2021, przeczytano 1185 razy
ilustracja

Firma Brother z początkiem roku 2021 rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce budować świadomość marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-z-kampania-telewizyjna.-chce-dotrzec-do-szerszej-grupy-klientow,390161,artykul.html

W ramach kampanii belka sponsorska jest emitowana od 1 stycznia do 14 lutego 2021 r. w 36 stacjach telewizyjnych, w tym 20% ogółu stanowią stacje główne (TVN i Polsat), a pozostałe 80% to kanały tematyczne.

- Dostrzegamy ogromny potencjał w reklamach telewizyjnych szczególnie w dobie ostatnich zmian w życiu społecznym związanych z pandemią, gdy wszyscy musimy spędzać więcej czasu w domu. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy klasyczny dzień pracownika biurowego, który wykonuje swoje służbowe obowiązki z centrum domowego zarządzania. Należy zauważyć, że z dnia na dzień nasze mieszkania stały się zarówno biurami, placówkami szkolnymi, jak i salonami rozrywki dla wszystkich domowników, co bywa znacznym utrudnieniem – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Głównym celem belki sponsorskiej w kanałach telewizyjnych jest budowanie świadomości marki u szerokiej grupy potencjalnych klientów oraz przedstawienie możliwości zastosowania rozwiązań technologicznych podczas pracy z domu.

- Wiele osób nadal nie posiada odpowiednich rozwiązań technologicznych, które umożliwiłyby im sprawne wykonywanie obowiązków pracowniczych w domowych warunkach. Trzeba uczciwie przyznać, że pandemia wywołała swoistą „próbę generalną” pracy w systemie zdalnym. Z danych firmy ClickMeeting, wynika jednak, że Polacy polubili taki model i aż 58% osób zadeklarowało, że chętnie będzie korzystać z systemu pracy hybrydowej w przyszłości. Dlatego tak ważne jest zadbanie o odpowiednie wyposażenie pracowników, aby mogli oni wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca – dodaje Katarzyna Idzkiewicz.

W ramach kampanii Brother współpracował z firmą Zenith, która odpowiadała za kompleksową obsługę mediową.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764