logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bycie kobietą nie musi boleć - w kampanii No-Spa Max

  PR 09.07.2024, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max zrealizowanej przez Publicis Worldwide, która ruszyła 1 lipca. Działania obejmujące digital oraz social media zostały zrealizowane na rynek Polski oraz CEE. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bycie-kobieta-nie-musi-bolec---w-kampanii-no-spa-max,404948,artykul.html

Kampania ma na celu podkreślenie niezwykłej siły płynącej z kobiecej wspólnoty oraz znaczenia wsparcia, jakie kobiety mogą sobie nawzajem oferować. W centrum idei kreatywnej znajduje się przekonanie, że kobiecość i menstruacja nie muszą być synonimami dyskomfortu, a dzięki wzajemnej pomocy, wymianie doświadczeń oraz odpowiedniej wiedzy, każda kobieta może doświadczać swojej kobiecości w zdrowy i świadomy sposób. No-Spa Max, jako sprawdzony środek łagodzący bóle menstruacyjne, w tej narracji wykracza poza bycie tylko lekiem – staje się częścią większej opowieści o zrozumieniu, trosce i jedności.

Działania kampanijne wokół hasła „Bycie kobietą nie musi boleć” mają na celu wprowadzenie rzeczywistej zmiany w sposobie, w jaki kobiety postrzegają menstruację i jak sobie z nią radzą. Ambicją jest również zbudowanie silnej, wspierającej się wzajemnie społeczności, w której żadna kobieta nie czuje się osamotniona ze swoimi dolegliwościami. Dlatego tak mocno podkreślona jest w niej inkluzywność, ponieważ wierzymy, że zbyt mało mówi się o menstruacji kobiet z niepełnosprawnościami, ich problemach i wyzwaniach, z jakimi się mierzą.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania obejmuje spoty w digitalu, media społecznościowe, a także aktywności promocyjne, mające na celu zachęcenie kobiet do dzielenia się swoimi historiami i sposobami radzenia sobie z bólem menstruacyjnym. Agencja Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną, kampanię digital, nadzór nad produkcją. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserką spotu jest Weronika Ławniczak. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764