logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: C108 i Szut Szut Studio twórcami spotu wizerunkowego Amica

  PR 29.07.2020, przeczytano 646 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Amica „Razem każdego dnia”, której głównym narzędziem jest spot 30’’ (do TV) oraz 45’’ (do digital).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-c108-i-szut-szut-studio-tworcami-spotu-wizerunkowego-amica,387925,artykul.html

- Amica jest marką, która od lat jest blisko swoich użytkowników, rozumiejąc ich potrzeby i wspierając ich w codziennym życiu. Teraz, kiedy nasza codzienność uległa zmianie ze względu na trwającą pandemię, chcieliśmy pokazać, że Amica reaguje na nową rzeczywistość i dzięki swojej wrażliwości i lokalności jest dokładnie tam, gdzie pomoc i wsparcie są aktualnie najbardziej potrzebne. Z badań, do jakich mieliśmy dostęp wynikało wyraźnie, że konsumenci chcą wiedzieć, czy i w jaki sposób marki reagują na pandemię, a nie prowadzić komunikację oderwaną od rzeczywistości. Wyzwaniem więc było połączenie w kampanii zaplanowanej wcześniej strony produktowej i CSR-owej. Kolejnym aspektem, który dziś nabrał jeszcze większego znaczenia, jest patriotyzm ekonomiczny – dlatego też postanowiliśmy postawić dodatkowo na polskość marki, która jest przecież jedynym tak dużym polskim producentem AGD. - mówi Anna Warszewska z agencji C108.

- Koncepcja „Razem każdego dnia” jest kwintesencją tego, co Amica chce powiedzieć o sobie – dodaje Krzysztof Sytek, Dyrektor Kreatywny w C108. - Sprawia, że dziadkowie mogą upiec pyszny chleb dla swojej wnuczki, zabiegany kurier jest w stanie szybko podgrzać sobie obiad po ciężkim dniu pracy. A w tym wyjątkowym okresie niesie także pomoc dla szpitali i laboratoriów, by chociaż trochę ułatwić codzienne zmagania pracującym tam ludziom. Wszystkie sceny spotu spaja specjalnie skomponowana przez Wojtka Frycza muzyka, z przewijającym się motywem: „Razem być każdego dnia”.

C108, współpracując z Amica już od 3 lat, odpowiada za strategię oraz kreację całej kampanii. Domem Produkcyjnym, który zrealizował film, jest SZUT SZUT Studio.

- Mieliśmy przyjemność tworzyć spot i materiały filmowe w kampanii. To nasza pierwsza duża realizacja po czasie lock downu. Przyglądaliśmy się jak sprawnie i profesjonalnie działa tandem Klient-Agencja i staraliśmy się być wsparciem, gdyż to także pierwsza nasza współpraca z Amica oraz Agencją C108. Dzięki bezproblemowej komunikacji udało nam się w pełni skupić na aspektach produkcyjnych. Brief stawiał na naturalność zarówno miejsca, gry aktorskiej jak i prezentacji produktu. Zdecydowaliśmy się pracować w lokacjach zastanych, w których bez problemu udało się obsadzić produkt, gdyż Amica ma standardowe wymiary. – opowiada Paulina Mergner, CEO domu produkcyjnego SZUT SZUT Studio.

Film wyreżyserowała utalentowana reżyserka młodego pokolenia Katka Michalak, na co dzień mieszkająca w Paryżu. Autorem zdjęć jest Tomasz Naumiuk. Za postprodukcję odpowiada studio Lunapark Motion Arts Colective.

Kampania wystartowała 20 lipca 2020 r.

Źródło: C108, SZUT SZUT STUDIO

www.szutszutstudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764