Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Amica „Razem każdego dnia”, której głównym narzędziem jest spot 30’’ (do TV) oraz 45’’ (do digital).
- Amica jest marką, która od lat jest blisko swoich użytkowników, rozumiejąc ich potrzeby i wspierając ich w codziennym życiu. Teraz, kiedy nasza codzienność uległa zmianie ze względu na trwającą pandemię, chcieliśmy pokazać, że Amica reaguje na nową rzeczywistość i dzięki swojej wrażliwości i lokalności jest dokładnie tam, gdzie pomoc i wsparcie są aktualnie najbardziej potrzebne. Z badań, do jakich mieliśmy dostęp wynikało wyraźnie, że konsumenci chcą wiedzieć, czy i w jaki sposób marki reagują na pandemię, a nie prowadzić komunikację oderwaną od rzeczywistości. Wyzwaniem więc było połączenie w kampanii zaplanowanej wcześniej strony produktowej i CSR-owej. Kolejnym aspektem, który dziś nabrał jeszcze większego znaczenia, jest patriotyzm ekonomiczny – dlatego też postanowiliśmy postawić dodatkowo na polskość marki, która jest przecież jedynym tak dużym polskim producentem AGD. - mówi Anna Warszewska z agencji C108.
- Koncepcja „Razem każdego dnia” jest kwintesencją tego, co Amica chce powiedzieć o sobie – dodaje Krzysztof Sytek, Dyrektor Kreatywny w C108. - Sprawia, że dziadkowie mogą upiec pyszny chleb dla swojej wnuczki, zabiegany kurier jest w stanie szybko podgrzać sobie obiad po ciężkim dniu pracy. A w tym wyjątkowym okresie niesie także pomoc dla szpitali i laboratoriów, by chociaż trochę ułatwić codzienne zmagania pracującym tam ludziom. Wszystkie sceny spotu spaja specjalnie skomponowana przez Wojtka Frycza muzyka, z przewijającym się motywem: „Razem być każdego dnia”.
C108, współpracując z Amica już od 3 lat, odpowiada za strategię oraz kreację całej kampanii. Domem Produkcyjnym, który zrealizował film, jest SZUT SZUT Studio.
- Mieliśmy przyjemność tworzyć spot i materiały filmowe w kampanii. To nasza pierwsza duża realizacja po czasie lock downu. Przyglądaliśmy się jak sprawnie i profesjonalnie działa tandem Klient-Agencja i staraliśmy się być wsparciem, gdyż to także pierwsza nasza współpraca z Amica oraz Agencją C108. Dzięki bezproblemowej komunikacji udało nam się w pełni skupić na aspektach produkcyjnych. Brief stawiał na naturalność zarówno miejsca, gry aktorskiej jak i prezentacji produktu. Zdecydowaliśmy się pracować w lokacjach zastanych, w których bez problemu udało się obsadzić produkt, gdyż Amica ma standardowe wymiary. – opowiada Paulina Mergner, CEO domu produkcyjnego SZUT SZUT Studio.
Film wyreżyserowała utalentowana reżyserka młodego pokolenia Katka Michalak, na co dzień mieszkająca w Paryżu. Autorem zdjęć jest Tomasz Naumiuk. Za postprodukcję odpowiada studio Lunapark Motion Arts Colective.
Kampania wystartowała 20 lipca 2020 r.
Źródło: C108, SZUT SZUT STUDIO