logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: C108 i Szut Szut Studio twórcami spotu wizerunkowego Amica

  PR 29.07.2020, przeczytano 1496 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Amica „Razem każdego dnia”, której głównym narzędziem jest spot 30’’ (do TV) oraz 45’’ (do digital).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-c108-i-szut-szut-studio-tworcami-spotu-wizerunkowego-amica,387925,artykul.html

- Amica jest marką, która od lat jest blisko swoich użytkowników, rozumiejąc ich potrzeby i wspierając ich w codziennym życiu. Teraz, kiedy nasza codzienność uległa zmianie ze względu na trwającą pandemię, chcieliśmy pokazać, że Amica reaguje na nową rzeczywistość i dzięki swojej wrażliwości i lokalności jest dokładnie tam, gdzie pomoc i wsparcie są aktualnie najbardziej potrzebne. Z badań, do jakich mieliśmy dostęp wynikało wyraźnie, że konsumenci chcą wiedzieć, czy i w jaki sposób marki reagują na pandemię, a nie prowadzić komunikację oderwaną od rzeczywistości. Wyzwaniem więc było połączenie w kampanii zaplanowanej wcześniej strony produktowej i CSR-owej. Kolejnym aspektem, który dziś nabrał jeszcze większego znaczenia, jest patriotyzm ekonomiczny – dlatego też postanowiliśmy postawić dodatkowo na polskość marki, która jest przecież jedynym tak dużym polskim producentem AGD. - mówi Anna Warszewska z agencji C108.

- Koncepcja „Razem każdego dnia” jest kwintesencją tego, co Amica chce powiedzieć o sobie – dodaje Krzysztof Sytek, Dyrektor Kreatywny w C108. - Sprawia, że dziadkowie mogą upiec pyszny chleb dla swojej wnuczki, zabiegany kurier jest w stanie szybko podgrzać sobie obiad po ciężkim dniu pracy. A w tym wyjątkowym okresie niesie także pomoc dla szpitali i laboratoriów, by chociaż trochę ułatwić codzienne zmagania pracującym tam ludziom. Wszystkie sceny spotu spaja specjalnie skomponowana przez Wojtka Frycza muzyka, z przewijającym się motywem: „Razem być każdego dnia”.

C108, współpracując z Amica już od 3 lat, odpowiada za strategię oraz kreację całej kampanii. Domem Produkcyjnym, który zrealizował film, jest SZUT SZUT Studio.

- Mieliśmy przyjemność tworzyć spot i materiały filmowe w kampanii. To nasza pierwsza duża realizacja po czasie lock downu. Przyglądaliśmy się jak sprawnie i profesjonalnie działa tandem Klient-Agencja i staraliśmy się być wsparciem, gdyż to także pierwsza nasza współpraca z Amica oraz Agencją C108. Dzięki bezproblemowej komunikacji udało nam się w pełni skupić na aspektach produkcyjnych. Brief stawiał na naturalność zarówno miejsca, gry aktorskiej jak i prezentacji produktu. Zdecydowaliśmy się pracować w lokacjach zastanych, w których bez problemu udało się obsadzić produkt, gdyż Amica ma standardowe wymiary. – opowiada Paulina Mergner, CEO domu produkcyjnego SZUT SZUT Studio.

Film wyreżyserowała utalentowana reżyserka młodego pokolenia Katka Michalak, na co dzień mieszkająca w Paryżu. Autorem zdjęć jest Tomasz Naumiuk. Za postprodukcję odpowiada studio Lunapark Motion Arts Colective.

Kampania wystartowała 20 lipca 2020 r.

Źródło: C108, SZUT SZUT STUDIO

www.szutszutstudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764