logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Canal+ i Havas Play z niecodzienną kampanią serialu Prosta sprawa

  PR 06.06.2024, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-canal%2B-i-havas-play-z-niecodzienna-kampania-serialu-prosta-sprawa,404512,artykul.html

W ramach promocji serialu, który zadebiutował na platformie online 17 maja, marka Canal+ zmieniła kolor „plusa” w logotypie firmującym swój biurowiec w Warszawie na czerwony – nawiązując tym samym do motywu przewodniego działań. Wywołało to lawinę pytań oraz domysłów na profilu CANAL+, z których jednak żaden nie okazał się trafny. 

Wiodącym elementem kampanii jest spot, który rozszerza serialową rzeczywistość i buduje świadomość dotyczącą pierwszej pomocy. Główny bohater serialu, Bezimienny (w tej roli Mateusz Damięcki), stara się bowiem nieść pomoc wszystkim napotkanym na swojej drodze, pomimo swojej wątpliwej i nieznanej dokładnie oglądającym przeszłości. Ponadto, w produkcji często posługuje się on zwrotem „10 minut”, do którego bezpośrednio nawiązuje materiał promocyjny. W ratownictwie mówi się o „platynowych 10 minutach”, które są kluczowe dla życia i zdrowia poszkodowanych w wypadkach. Są one związane zarówno z czasem przyjazdu służb ratunkowych na miejsce zdarzenia, jak i właściwą reakcją obecnych na miejscu świadków. Statystyki pokazują, że aż połowa więcej osób wymagających pomocy mogłaby zostać uratowana, gdyby została im udzielona natychmiastowa pierwsza pomoc. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii promocyjnej, spot będzie emitowany na Facebooku, Instagramie, YouTubie i TikToku.

W spocie wystąpili influencerzy Michał Marszał (@mmarszal), Jan Świtała (@yanek43) i Piotr Knioła (@pigoutbox) oraz autor powieści, czyli Wojciech Chmielarz, a także dwójka ratowników medycznych. Postaci te pojawiają się w opuszczonym magazynie, nawiązującym do serialowych lokacji i są obsadzone w nie do końca oczywistych dla siebie rolach. Podczas, gdy w prawdziwym życiu Świtała jest ratownikiem, w materiale zdaje się być pomocnikiem Marszała, ewidentnie stojącego poza prawem. Z kolei Chmielarz w produkcji został obsadzony jako barman przyglądający się całej sytuacji, a Knioła, będący krytykiem filmowym, pełni rolę poszkodowanego. Wszystkie przedstawione w materiale zachowania odtwarzają prawidłowy przebieg reakcji na zagrożenie życia. 

Kampanię uzupełniają działania na kanałach social media platformy. Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Havas PLAY. Realizacją spotu zajęło się Shoot Me Visual Artists

Źródło: Havas Media Network

havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
Mery Spolsky, Artur Barciś i Damian Kwiek dołączają do Radia Nowy Świat
Artura Barcisia usłyszeć będzie można po raz pierwszy 13 czerwca w audycji o g. 14.00. Damian Kwiek pojawi się 14 czerwca z rozmową w programie „Cały nasz świat” (11:00-12:00), a w sobotę 15 czerwca o g. 13.00 na antenie stacji zadebiutuje Mery Spolsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764