Wystartowała nowa kampania Carrefoura promująca ofertę szkolną – „Szkoła modna różnorodna”. Przedstawiając szeroką i różnorodną ofertę artykułów szkolnych w niskich cenach, Carrefour chce, by w nowym roku szkolnym każdy mógł się poczuć dobrze, będąc po prostu sobą. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
„Powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce” chyba jeszcze nigdy w historii edukacji nie był tak wyczekiwany i nie budził tak wielkich emocji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom przygotować się do tej wyjątkowej okazji” – mówi Michał Sacha, CMO Carrefour Polska.
Główną oś kampanii stanowi spot reklamowy ukazujący szkolną rzeczywistość w całej swojej różnorodności. Widzowie podglądają radosne momenty uczniów z pierwszego dnia w szkole, która wraca po lockdownie. Powrót jest również wpisany w warstwę muzyczną filmu. To nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie dzieci nasze są”. Jego pełna wersja zostanie już wkrótce opublikowana w ramach internetowej części kampanii.
Kampania wystartowała 1 sierpnia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 30-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.
Spoty telewizyjne, w reżyserii Alka Kropidłowskiego, wyprodukował Papaya Films.
Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.
Źródło: Saatchi & Saatchi