logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Carrefour pokazuje, że szkoła modna jest różnorodna

  PR 02.08.2021, przeczytano 1047 razy
ilustracja

Wystartowała nowa kampania Carrefoura promująca ofertę szkolną – „Szkoła modna różnorodna”. Przedstawiając szeroką i różnorodną ofertę artykułów szkolnych w niskich cenach, Carrefour chce, by w nowym roku szkolnym każdy mógł się poczuć dobrze, będąc po prostu sobą. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-carrefour-pokazuje%2C-ze-szkola-modna-jest-roznorodna,392504,artykul.html

Powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce” chyba jeszcze nigdy w historii edukacji nie był tak wyczekiwany i nie budził tak wielkich emocji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom przygotować się do tej wyjątkowej okazji” – mówi Michał Sacha, CMO Carrefour Polska.

Główną oś kampanii stanowi spot reklamowy ukazujący szkolną rzeczywistość w całej swojej różnorodności. Widzowie podglądają radosne momenty uczniów z pierwszego dnia w szkole, która wraca po lockdownie. Powrót jest również wpisany w warstwę muzyczną filmu. To nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie dzieci nasze są”. Jego pełna wersja zostanie już wkrótce opublikowana w ramach internetowej części kampanii.

Kampania wystartowała 1 sierpnia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 30-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.

Spoty telewizyjne, w reżyserii Alka Kropidłowskiego, wyprodukował Papaya Films.

Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.

Źródło: Saatchi & Saatchi

saatchi.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764