logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CCG odpowiedzialne za kontakty ZRP z mediami

  PR 15.10.2024, przeczytano 240 razy

Agencja PR Clear Communication Group nawiązała współpracę ze Związkiem Rzemiosła Polskiego, najstarszą i największą społeczno-zawodową organizacją samorządu gospodarczego. CCG będzie odpowiadać za kontakty ZRP z mediami oraz wspieranie bieżących działań klienta z zakresu public relations i mediów społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ccg-odpowiedzialne-za-kontakty-zrp-z-mediami,406100,artykul.html

Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP) wraz z regionalnymi, lokalnymi i branżowymi organizacjami rzemiosła tworzy największą i najstarszą strukturę samorządu gospodarczego w Polsce, reprezentując ok. 300 tys. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. ZRP wspiera rozwój sektora poprzez ochronę interesów swoich członków, promowanie tradycyjnych zawodów rzemieślniczych oraz organizowanie szkoleń i egzaminów zawodowych. Organizacja dąży do zachowania oraz rozwoju tradycji rzemieślniczych, a także wzmacniania konkurencyjność sektora w zmieniającej się gospodarce.

Clear Communication Group zostało wybrane na drodze rekomendacji, a za realizację projektu będzie odpowiadać zespół pod kierownictwem Karoliny Juszczyk. W ramach współpracy ze Związkiem Rzemiosła Polskiego, agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania z zakresu public relations, w tym budowanie i utrzymywanie relacji z mediami. Jej zadaniem będzie również kreowanie i zarządzanie komunikacją zewnętrzną, mającą na celu promocję rzemiosła w Polsce oraz wzmacnianie widoczności ZRP w mediach. Ponadto, będzie wspierać klienta w strategii oraz prowadzeniu mediów społecznościowych.

Agencja Clear Communication Group działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych - finansach, nowych technologiach, retail czy e-commerce, a także komunikacji zmiany oraz komunikacji kryzysowej.

Źródło: Clear Communication Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764