logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cedrob Foods i pasty z Kurczaka Duda Premium w reklamie FOOH

  PR 14.11.2024, przeczytano 314 razy
ilustracja

Agencja kreatywna abanana razem z domem produkcyjnym „Muchas Gracias” przygotowali materiały FOOH (Fake Out Of Home) dla past z kurczaka Duda Premium. W ramach tej inicjatywy nowości produktowe pojawią się w otoczeniu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cedrob-foods-i-pasty-z-kurczaka-duda-premium-w-reklamie-fooh,406472,artykul.html

Pasta z kurczaka z chili wkracza na kulinarną scenę w spektakularnym stylu, pojawiając się na tle ikonicznego Pałacu Kultury i Nauki. Produkt dynamicznie rośnie do monumentalnych rozmiarów, podkreślając intensywność smaku i niezwykłą jakość. Towarzyszy temu chwytliwe hasło: „Wyższy poziom smaku!”, które zaprasza do odkrycia nowego wymiaru kulinarnych doznań.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Decyzja o realizacji tej wyjątkowej produkcji FOOH wynika z naszej nieustającej chęci przekraczania granic w komunikacji z konsumentami. Chcemy, aby marka Duda stała się synonimem nowatorskich rozwiązań i kreatywności w branży spożywczej – nie tylko w obszarze produktu, ale także w sposobie komunikacji. Poprzez integrację naszych produktów z ikonicznymi miejscami, takimi jak Pałac Kultury i Nauki oraz wprowadzenie innowacyjnego opakowania, które można zabrać ze sobą wszędzie, podkreślamy walory smakowe produktu oraz jego funkcjonalność. Dzięki temu otwieramy się na nową, młodszą i bardziej wymagającą grupę odbiorców. Wykorzystanie nowatorskich technologii i niekonwencjonalnych form promocji pozwala nam zaskakiwać klientów i budować z nimi silniejsze relacje. W Cedrob Foods S.A. wierzymy, że innowacja jest kluczem do sukcesu, dlatego nie boimy się podejmować odważnych kroków wyznaczających nowe standardy w branży” — mówi Leszek Organista, Senior Brand Manager w Cedrob Foods S.A.

Naszym celem jest strategiczne wpisanie się w premierową platformę komunikacji pastaduda.pl. Hasłem Sięgnij po wyższy poziom smaku tworzymy silne call-to-action, które rezonuje z aspiracjami konsumentów. Wykorzystując innowacyjność FOOH, efektywnie eksponujemy produkt i jego zalety w interaktywny sposób. Dzięki temu przyciągamy uwagę zarówno konsumentów, jak i mediów, co znacząco zwiększa zasięg i świadomość marki. Integrując nowoczesne technologie z kreatywnym storytellingiem, tworzymy kampanię wyróżniającą się na tle konkurencji” — wyjaśnia Błażej Balcerzyk, Creative Director w agencji abanana.

Agata Kieloch, Account Manager w Grupie Eura7, podkreśla: „Na etapie produkcji postawiliśmy na innowacyjne technologie, takie jak dron FPV oraz dynamiczne ujęcia z ręki, aby zapewnić maksymalną autentyczność i immersję wizualną. Stworzone przez nas treści skutecznie synergizują produkt z wyjątkowymi miejscami, tworząc solidny fundament naszej zintegrowanej kampanii marketingowej. Skupiając się na kanale online i popularnych mediach społecznościowych, maksymalizujemy zasięg i zaangażowanie, docierając do szerokiego spektrum odbiorców. W ten sposób budujemy silną świadomość marki i trwałe relacje z klientami w przestrzeni cyfrowej”.

To jednak nie wszystko — twórcy zapowiadają, że pasty z kurczaka Duda Premium pojawią się w kolejnej lokalizacji znanej każdemu Polakowi.

Źródło: Grupa Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764