logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cedrob Foods i pasty z Kurczaka Duda Premium w reklamie FOOH

  PR 14.11.2024, przeczytano 687 razy
ilustracja

Agencja kreatywna abanana razem z domem produkcyjnym „Muchas Gracias” przygotowali materiały FOOH (Fake Out Of Home) dla past z kurczaka Duda Premium. W ramach tej inicjatywy nowości produktowe pojawią się w otoczeniu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cedrob-foods-i-pasty-z-kurczaka-duda-premium-w-reklamie-fooh,406472,artykul.html

Pasta z kurczaka z chili wkracza na kulinarną scenę w spektakularnym stylu, pojawiając się na tle ikonicznego Pałacu Kultury i Nauki. Produkt dynamicznie rośnie do monumentalnych rozmiarów, podkreślając intensywność smaku i niezwykłą jakość. Towarzyszy temu chwytliwe hasło: „Wyższy poziom smaku!”, które zaprasza do odkrycia nowego wymiaru kulinarnych doznań.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Decyzja o realizacji tej wyjątkowej produkcji FOOH wynika z naszej nieustającej chęci przekraczania granic w komunikacji z konsumentami. Chcemy, aby marka Duda stała się synonimem nowatorskich rozwiązań i kreatywności w branży spożywczej – nie tylko w obszarze produktu, ale także w sposobie komunikacji. Poprzez integrację naszych produktów z ikonicznymi miejscami, takimi jak Pałac Kultury i Nauki oraz wprowadzenie innowacyjnego opakowania, które można zabrać ze sobą wszędzie, podkreślamy walory smakowe produktu oraz jego funkcjonalność. Dzięki temu otwieramy się na nową, młodszą i bardziej wymagającą grupę odbiorców. Wykorzystanie nowatorskich technologii i niekonwencjonalnych form promocji pozwala nam zaskakiwać klientów i budować z nimi silniejsze relacje. W Cedrob Foods S.A. wierzymy, że innowacja jest kluczem do sukcesu, dlatego nie boimy się podejmować odważnych kroków wyznaczających nowe standardy w branży” — mówi Leszek Organista, Senior Brand Manager w Cedrob Foods S.A.

Naszym celem jest strategiczne wpisanie się w premierową platformę komunikacji pastaduda.pl. Hasłem Sięgnij po wyższy poziom smaku tworzymy silne call-to-action, które rezonuje z aspiracjami konsumentów. Wykorzystując innowacyjność FOOH, efektywnie eksponujemy produkt i jego zalety w interaktywny sposób. Dzięki temu przyciągamy uwagę zarówno konsumentów, jak i mediów, co znacząco zwiększa zasięg i świadomość marki. Integrując nowoczesne technologie z kreatywnym storytellingiem, tworzymy kampanię wyróżniającą się na tle konkurencji” — wyjaśnia Błażej Balcerzyk, Creative Director w agencji abanana.

Agata Kieloch, Account Manager w Grupie Eura7, podkreśla: „Na etapie produkcji postawiliśmy na innowacyjne technologie, takie jak dron FPV oraz dynamiczne ujęcia z ręki, aby zapewnić maksymalną autentyczność i immersję wizualną. Stworzone przez nas treści skutecznie synergizują produkt z wyjątkowymi miejscami, tworząc solidny fundament naszej zintegrowanej kampanii marketingowej. Skupiając się na kanale online i popularnych mediach społecznościowych, maksymalizujemy zasięg i zaangażowanie, docierając do szerokiego spektrum odbiorców. W ten sposób budujemy silną świadomość marki i trwałe relacje z klientami w przestrzeni cyfrowej”.

To jednak nie wszystko — twórcy zapowiadają, że pasty z kurczaka Duda Premium pojawią się w kolejnej lokalizacji znanej każdemu Polakowi.

Źródło: Grupa Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas dla MyBoat
More Bananas, krakowska agencja marketingowa, nawiązała współpracę z MyBoat - marką specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Agencja wesprze klienta w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.
Grupa Eura7 realizuje loterię wakacyjną dla sieci Arhelan
Grupa Eura7, we współpracy z siecią sklepów Arhelan, odpowiada za kompleksową realizację nowej loterii wakacyjnej pod hasłem „Wyjazd na lato! Co Wy na to?”. Akcja prowadzona w 105 sklepach w Polsce oferuje uczestnikom ponad 9000 nagród natychmiastowych, pięć nagród tygodniowych oraz nagrodę główną – voucher o wartości 20 000...
Sokoliki Cup: Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii...
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię
Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.
W tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą OUT OF OFFICE. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy – tak, jakby ktoś zostawił open space na noc i zrobił z niego przestrzeń do odpoczynku i śmiechu. Nad strefą będzie czuwać OUT OF OFFICE MANAGER. OLX właśnie uruchomił rekrutację na to stanowisko.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764