logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze

  PR 24.05.2024, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cerave-z-reklamowym-love-story-w-skyshowtime-i-tinderze,404350,artykul.html

Ze spotem przypominającym trailer romantycznej komedii marka CeraVe pojawia się premierowo na łamach SkyShowtime, który właśnie uruchomił w Polsce plan reklamowy jako pierwsza międzynarodowa platforma streamingowa. 60-sekundowa reklama utrzymana jest w konwencji zapowiedzi kinowej, w której to CeraVe okazuje się budzić uczucia głównej bohaterki historii. Za nawiązanie partnerstwa między SkyShowtime i CeraVe odpowiada Wavemaker, agencja mediowa L’Oréal.

Motyw miłosnej historii podtrzymany jest w całej komunikacji marki, w której CeraVe, jako personalny #MatchMaker, porusza z przymrużeniem oka temat znalezienia "tego jedynego" i dołącza do poszukiwań. Wcielając się w rolę swatki, paruje użytkowników z bestsellerami gamy #FACECARE – Nawilżającym Kremem do Twarzy SPF 50 na dzień i Nawilżającym Kremem do Twarzy na noc.

Do tej linii kreatywnej nawiązuje też aktywacja marki na Tinderze. CeraVe stworzyło tam swój profil, z którym m.in. użytkowniczki mogą się „zmatchować”, zachęcone pytaniem „Szukasz tego jedynego pod słońcem?”.  Z profilu wysyłane są do użytkowniczek Tindera wiadomości, kusząc je wizją skutecznej pielęgnacj ich skóry.

Spot CeraVe emitowany jest również w kinach z sieci KinAds, a już od czerwca kampania będzie częścią współpracy w ramach kina plenerowego pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.

Poza Wavemaker, w realizacji dla CeraVe brały udział PointOfView (POV), która odpowiadała za kreację oraz adaptacje reklam, 2koma7 koordynująca współpracę z influencerami, LoveBrands Group odpowiedzialna za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi oraz wspomniany Kinads, z którym Wavemaker i CeraVe współpracowały przy reklamie kinowej.  

Źródło: Wavemaker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764