logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze

  PR 24.05.2024, przeczytano 928 razy
ilustracjastrzałka

CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cerave-z-reklamowym-love-story-w-skyshowtime-i-tinderze,404350,artykul.html

Ze spotem przypominającym trailer romantycznej komedii marka CeraVe pojawia się premierowo na łamach SkyShowtime, który właśnie uruchomił w Polsce plan reklamowy jako pierwsza międzynarodowa platforma streamingowa. 60-sekundowa reklama utrzymana jest w konwencji zapowiedzi kinowej, w której to CeraVe okazuje się budzić uczucia głównej bohaterki historii. Za nawiązanie partnerstwa między SkyShowtime i CeraVe odpowiada Wavemaker, agencja mediowa L’Oréal.

Motyw miłosnej historii podtrzymany jest w całej komunikacji marki, w której CeraVe, jako personalny #MatchMaker, porusza z przymrużeniem oka temat znalezienia "tego jedynego" i dołącza do poszukiwań. Wcielając się w rolę swatki, paruje użytkowników z bestsellerami gamy #FACECARE – Nawilżającym Kremem do Twarzy SPF 50 na dzień i Nawilżającym Kremem do Twarzy na noc.

Do tej linii kreatywnej nawiązuje też aktywacja marki na Tinderze. CeraVe stworzyło tam swój profil, z którym m.in. użytkowniczki mogą się „zmatchować”, zachęcone pytaniem „Szukasz tego jedynego pod słońcem?”.  Z profilu wysyłane są do użytkowniczek Tindera wiadomości, kusząc je wizją skutecznej pielęgnacj ich skóry.

Spot CeraVe emitowany jest również w kinach z sieci KinAds, a już od czerwca kampania będzie częścią współpracy w ramach kina plenerowego pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.

Poza Wavemaker, w realizacji dla CeraVe brały udział PointOfView (POV), która odpowiadała za kreację oraz adaptacje reklam, 2koma7 koordynująca współpracę z influencerami, LoveBrands Group odpowiedzialna za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi oraz wspomniany Kinads, z którym Wavemaker i CeraVe współpracowały przy reklamie kinowej.  

Źródło: Wavemaker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764