logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus

  PR 20.06.2018, przeczytano 1049 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-autorem-kampanii-reklamowej-krakus,36957,artykul.html

Kampania prezentuje markę Krakus jako najlepszej jakości dodatki do grilla, tj.: ogórki (konserwowe, korniszony, smakowe – chilli, czosnkowe), chrzan klasyczny. Podobnie jak w Wielkanocnej odsłonie kampanii, bohaterami spotu są polecane produkty, którym nadano ludzkie cechy i zaangażowano w ciekawą historię rodzinnego, letniego popołudnia przy grillu.

- Planując działania reklamowe w internecie należy wziąć pod uwagę jego specyfikę oraz nowe sposoby konsumpcji mediów społecznościowych przez użytkowników. Zabawna i jednocześnie dynamiczna forma video reklam marki Krakus, angażuje internautów i zachęca do obejrzenia spotu w całości. Potwierdziły to wyniki wielkanocnej kampanii, w której wykorzystaliśmy podobne rozwiązania – podsumowuje Katarzyna Włodarczyk, Senior Account Manager, Change Serviceplan (Group One).

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowe spoty reklamowe oraz serię krótszych formatów dostosowanych do potrzeb mediów społecznościowych. Za strategię kampanii oraz poszczególne kreacje do komunikacji odpowiada agencja Change Serviceplan obsługująca markę Krakus od kwietnia 2017 roku. Zakupem mediów na potrzeby kampanii w internecie zajął się dział mediów Maspex. Reżyserem spotu był Kordian Kądziela. Postprodukcją zajęło się studio Waju i Karol Rządczyk.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764