logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan dla marki Przysnacki

  PR 12.07.2024, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w historii kampania reklamowa realizowana dla marki z portfolio Intersnack Poland. Agencja Change Serviceplan została wybrana do obsługi marki Przysnacki w drodze wieloetapowego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-dla-marki-przysnacki,404974,artykul.html

Celem nowej platformy komunikacyjnej 'Zawsze Przy' jest pokazanie, że Przysnacki towarzyszą w każdej sytuacji – od codziennych spotkań po wyjątkowe okazje. Pierwsza odsłona kampanii obejmuje komunikację chrupek o smaku zielonej cebulki i została zaprojektowana tak, aby naturalnie wpleść markę w codzienność konsumentów, stawiając na autentyczność, naturalność sytuacji i relacji, bez wymuszonej sztuczności. Odświeżone podejście pozwoli na skuteczne komunikowanie różnych linii produktowych z portfolio Przysnacki, a dzięki temu zwiększy świadomość marki i częstotliwość zakupu produktów.

Dzięki nowej platformie komunikacyjnej budujemy postrzeganie marki Przysnacki, jako wspierającej momenty bycia razem. Wspólnie z Change Serviceplan stawiamy na naturalność sytuacji, bohaterów, relacji, nie chcemy kreować sztucznego świata. Nowe podejście pozwala osadzić nam nasze produkty w rzeczywistych sytuacjach ważnych dla konsumentów i marki.

Tobiasz Jaskuła. Brand Manager marki Przysnacki

Za przygotowanie strategii komunikacyjnej, konceptu kreatywnego oraz produkcję materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan. Wprowadzeniu nowej platformy komunikacyjnej towarzyszy prowadzona na szeroką skalę ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie oraz mediach społecznościowych. Change Serviceplan przygotował także dedykowane działania outdoor (OOH/DOOH) oraz materiały POS. Autorem hasła kampanii “Zawsze przy” jest agencja Brain. Za produkcję spotów odpowiedzialny był dom produkcyjny Easy Hell. Ich reżyserką jest Iwona Bielecka. Za planowanie mediów odpowiada Zenith Polska

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764