logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused

  PR 17.10.2019, przeczytano 1160 razy
ilustracja

14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-i-serviceplan-health-dla-marki-valused,384389,artykul.html

Marka Valused to jeden z liderów kategorii leków uspokajających, który od 25 lat pomaga Polakom leczyć efekty stresu i kłopoty ze snem. W ramach portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.

Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł1 a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym2-4.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.

Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

1 Charakterystyka produktu leczniczego Valused 30 kapsułek
2.Charakterystyka produktu leczniczego Valused Noc Plus 30 tabletek
3 The ABC Clinical Guide to Herbs, 2003: Valeriana officinalis L. (syn. V. exaltata J. C. Mikan) Clinical Overview, pp. 351-364
4 K. Shinomiya et al.: Effects of Valerian Extract on the Sleep-wake Cycle in Sleep-disturbed Rats. Acta Med. Okayama, 2005 Vol.59, No. 3, pp. 89-92

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764