logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z kampanią antysmogowego filtra BMW

  PR 12.01.2018, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, agencja Change Serviceplan należąca do Group One przygotowała specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW. Jej celem jest pokazanie, że marka BMW przyłącza się do walki ze smogiem – wprowadzając nowy filtr dostarcza konsumentom radości z lepszej jakości powietrza, ale także wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko. Do zadań agencji należało opracowanie strategii kampanii oraz poszczególnych kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-kampania-antysmogowego-filtra-bmw,35100,artykul.html

BMW mocno stawia na zrównoważony rozwój. Tylko w 2017 roku wprowadziła na rynek ponad 100 000 pojazdów z napędem elektrycznym. W ofercie ma także silniki wysokoprężne z najnowocześniejszą technologią Euro 6 zmniejszającą emisję CO2. BMW dokłada wszelkich starań, aby zostać najbardziej innowacyjną i zrównoważoną firmą w branży motoryzacyjnej, tworząc wartość dodaną zarówno dla środowiska jak i społeczeństwa.

Zrównoważony rozwój to część nas tak samo jak radość z jazdy. Wraz z BMW i jako pierwszy producent w Niemczech jednoznacznie weszliśmy na drogę elektrycznej mobilności – powiedział Prezes Zarządu BMW AG, Harald Krüger. Jesteśmy przekonani, że mobilność przyszłości, przy całej emocjonalnej stronie i przy radości z jazdy, może być tylko mobilnością zrównoważoną. Idziemy tą drogą konsekwentnie i z maksymalną prędkością. Żaden z liczących się konkurentów nie ma w tej chwili tak wielu zelektryfikowanych samochodów na drogach jak my.

Marka wprowadziła właśnie filtr antysmogowy BMW Fine Dust Filter. Dzięki rewolucyjnej, potwierdzonej przez badania technice filtrowania (PM 10 do 99,5%, PM 2,5 do 70%) szkodliwe cząstki wewnątrz auta zostają ograniczone do absolutnego minimum, a pasażerowie mogą cieszyć się czystym powietrzem.

Kampania "Czysta radość z jazdy"

Chcąc odpowiedzieć na narastający problem smogu w Polsce, marka BMW zaprezentowała nową lokalna kampanię. Jej przygotowanie powierzyła agencji Change Serviceplan, która należy do Group One. Głównym hasłem kampanii jest "Czysta radość z jazdy", a wśród jej celów, oprócz wsparcia sprzedażowego nowego produktu, wymienić można budowanie wizerunku brandu, który wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko.

Agencja Change Serviceplan jest autorem strategii oraz kreacji kampanii. To pierwsza tak duża, w 100% zrealizowana lokalnie produkcja w ramach współpracy agencji z BMW. Kampania jest prowadzona w social mediach. Powstały w jej ramach spot wyreżyserował Szymon Pawlik. Autorem zdjęć jest Kajetan Plis a muzykę skomponował polski producent muzyczny Duit. Produkcją zajęło się studio Papaya Films. Spot wideo jest emitowany w internecie od 11 stycznia 2018 r.

Źródło: Change Serviceplan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764