Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej promującej lek przeciwalergiczny Aleric - marki z portfolio USP Zdrowie. Tym razem spot prezentuje lek Aleric Deslo Active w postaci tabletek przeznaczonych dla dorosłych oraz w nowej formie syropu dedykowanego dzieciom. Za przygotowanie kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan należąca do Group One.
Spot reklamowy przygotowany w ramach kampanii przypomina, że alergia nie musi już psuć nam planów. Dzięki stosowaniu leku Aleric Deslo Active dostępnego w postaci nowoczesnej tabletki bez popijania dla dorosłych, a dla dzieci w postaci syropu, można nawet na 24 godziny złagodzić objawy alergii, takie jak łzawienie, katar i świąd. Co więcej, lek ten nie powoduje senności.
W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy. Działania są prowadzone w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych w Polsce. Za przygotowanie strategii kampanii, produkcję i poszczególne kreacje odpowiadała agencja Change Serviceplan należąca do Group One, która przygotowała także dwie poprzednie odsłony kampanii leku Aleric. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. Produkcją zajęło się studio Badi Badi.
Źródło: Group One