logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z kolejną odsłoną kampanii leku Aleric Deslo Active

  PR 12.04.2018, przeczytano 1272 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej promującej lek przeciwalergiczny Aleric - marki z portfolio USP Zdrowie. Tym razem spot prezentuje lek Aleric Deslo Active w postaci tabletek przeznaczonych dla dorosłych oraz w nowej formie syropu dedykowanego dzieciom.  Za przygotowanie kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan należąca do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-kolejna-odslona-kampanii-leku-aleric-deslo-active,36136,artykul.html

Spot reklamowy przygotowany w ramach kampanii przypomina, że alergia nie musi już psuć nam planów. Dzięki stosowaniu leku Aleric Deslo Active dostępnego w postaci nowoczesnej tabletki bez popijania dla dorosłych, a dla dzieci w postaci syropu, można nawet na 24 godziny złagodzić objawy alergii, takie jak łzawienie, katar i świąd. Co więcej, lek ten nie powoduje senności.

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy. Działania są prowadzone w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych w Polsce. Za przygotowanie strategii kampanii, produkcję i poszczególne kreacje odpowiadała agencja Change Serviceplan należąca do Group One, która przygotowała także dwie poprzednie odsłony kampanii leku Aleric. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. Produkcją zajęło się studio Badi Badi.


Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764