logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z nową kampanią marki Biotebal

  PR 16.05.2018, przeczytano 2708 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), po wygranym przetargu przygotowała nową kampanię reklamową produktów marki Biotebal, które pomagają przeciwdziałać wypadaniu włosów, spowodowanemu niedoborem biotyny. W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe prezentujące szampon i odżywkę o potwierdzonej skuteczności działania oraz lek w postaci wygodnych do stosowania tabletek. Change Serviceplan opracował kampanię w taki sposób, by wyróżniała się spośród innych. W tym celu wykorzystano koncept kreatywny polegający na wprowadzeniu postaci trychologa oraz fryzjerki wysłuchującej problemów z włosami swoich pacjentek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-nowa-kampania-marki-biotebal,36520,artykul.html

Biotebal to firma oferująca produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka. Biotebal Tabletki, jako jedyne, posiadają status leku i zawierają największą możliwą dawkę biotyny (5 mg), która działa na wypadanie włosów i dodatkowo wzmacnia osłabione paznokcie. Doskonałym uzupełnieniem kuracji na problemy spowodowane niedoborem biotyny są zaś stworzone z innowacyjnego kompleksu składników szampon i odżywka.

- Dotychczasowy format komunikacji Klienta przynosił bardzo dobre efekty, jednak nadszedł czas na jego zmianę i odświeżenie. Naszym zadaniem była odpowiedź na tę potrzebę. Przygotowaliśmy kilka koncepcji kreatywnych, które następnie zostały poddane badaniom a zwycięskie historie doczekały się realizacji – mówi Jolanta Mazurek, Business Director, Change Serviceplan.

Spoty przygotowane w ramach kampanii wyświetlane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Za kreację kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One). Reżyserką spotów jest Anna Maliszewska, produkcją zajęło się Oto Studio, a post produkcją Expresso.

/

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764