logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Chapter1 wspomaga Sherwin-Williams w launchu marki Geocel

  PR 08.02.2024, przeczytano 1487 razy
ilustracja

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu w lutym SHERWIN-WILLIAMS rozpoczyna oficjalny launch w Polsce swojego kolejnego brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka GEOCEL (kleje, uszczelniacze, silikony).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-chapter1-wspomaga-sherwin-williams-w-launchu-marki-geocel,403049,artykul.html

SHERWIN-WILLIAMS to światowy lider w produkcji farb, lakierów i powłok. Od ponad 155 lat dostarcza sprawdzone rozwiązania dla gospodarstw domowych, przemysłu stoczniowego, architektury drogowej, infrastruktury użyteczności publicznej i przemysłu lotniczego. Most Golden Gate, słynny napis Hollywood czy Statua Wolności w Nowym Yorku – każda z tych ikon została zabezpieczona produktami SHERWIN-WILLIAMS. Obecnie SHERWIN-WILLIAMS prowadzi działalność w 120 krajach na 6 kontynentach.

ilustracjastrzałka

Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS - brandu Valspar. Obecnie wspiera premierę marki GEOCEL na targach. Stoisko targowe przygotowane przez agencję Chapter1 zostało stworzone na potrzeby Targów Bricomarché w Poznaniu (MTP 7-8.02.2024 ).

Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.

- Stworzyliśmy koncepcję stoiska targowego, z przestrzenią podzieloną na dwie strefy, dwóch marek: Altax, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat i nowego brandu GEOCEL, który w tym momencie właśnie wchodzi na polski rynek, a jego premiera odbywa się właśnie podczas targów. Dlatego to GEOCEL właśnie jest mocniej uwypuklony w projekcie, a poza zabudową standardową zaproponowaliśmy elementy przestrzenne, by stoisko było bardziej atrakcyjne, zależało nam również na pokazaniu także w samym stoisku zastosowań nowego brandu – wyjaśnia Magdalena Brylowska, Account Manager w Chapter1.

Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę.

Na poziomie personalnym za projekt odpowiadają:

  • Piotr Kacprzak, graphic designer Chapter1, odpowiedzialny za projekt
  • Paweł Gogler, senior copywriter Chapter1, odpowiedzialny za koncepcję
  • Bartłomiej Szczęsny, production director (VS Events / Chapter1) odpowiedzialny za realizację
  • Magdalena Brylowska, account manager Chapter1 (koordynacja całego projektu)

Więcej już wkrótce na: geocelpolska.pl (start nowej strony planowany jest na marzec).

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

Dodatkowe informacje:

Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, York, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764