logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Chapter1 wspomaga Sherwin-Williams w launchu marki Geocel

  PR 08.02.2024, przeczytano 368 razy
ilustracja

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu w lutym SHERWIN-WILLIAMS rozpoczyna oficjalny launch w Polsce swojego kolejnego brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka GEOCEL (kleje, uszczelniacze, silikony).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-chapter1-wspomaga-sherwin-williams-w-launchu-marki-geocel,403049,artykul.html

SHERWIN-WILLIAMS to światowy lider w produkcji farb, lakierów i powłok. Od ponad 155 lat dostarcza sprawdzone rozwiązania dla gospodarstw domowych, przemysłu stoczniowego, architektury drogowej, infrastruktury użyteczności publicznej i przemysłu lotniczego. Most Golden Gate, słynny napis Hollywood czy Statua Wolności w Nowym Yorku – każda z tych ikon została zabezpieczona produktami SHERWIN-WILLIAMS. Obecnie SHERWIN-WILLIAMS prowadzi działalność w 120 krajach na 6 kontynentach.

ilustracjastrzałka

Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS - brandu Valspar. Obecnie wspiera premierę marki GEOCEL na targach. Stoisko targowe przygotowane przez agencję Chapter1 zostało stworzone na potrzeby Targów Bricomarché w Poznaniu (MTP 7-8.02.2024 ).

Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.

- Stworzyliśmy koncepcję stoiska targowego, z przestrzenią podzieloną na dwie strefy, dwóch marek: Altax, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat i nowego brandu GEOCEL, który w tym momencie właśnie wchodzi na polski rynek, a jego premiera odbywa się właśnie podczas targów. Dlatego to GEOCEL właśnie jest mocniej uwypuklony w projekcie, a poza zabudową standardową zaproponowaliśmy elementy przestrzenne, by stoisko było bardziej atrakcyjne, zależało nam również na pokazaniu także w samym stoisku zastosowań nowego brandu – wyjaśnia Magdalena Brylowska, Account Manager w Chapter1.

Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę.

Na poziomie personalnym za projekt odpowiadają:

  • Piotr Kacprzak, graphic designer Chapter1, odpowiedzialny za projekt
  • Paweł Gogler, senior copywriter Chapter1, odpowiedzialny za koncepcję
  • Bartłomiej Szczęsny, production director (VS Events / Chapter1) odpowiedzialny za realizację
  • Magdalena Brylowska, account manager Chapter1 (koordynacja całego projektu)

Więcej już wkrótce na: geocelpolska.pl (start nowej strony planowany jest na marzec).

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

Dodatkowe informacje:

Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, York, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764