logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chigo Agency dla Kotliny Natury

  PR 26.09.2017, przeczytano 867 razy
ilustracjastrzałka

Kotlina Natury to nowa marka jaj z chowów alternatywnych, która powstała przy współpracy z Chigo Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chigo-agency-dla-kotliny-natury,33865,artykul.html

Działania obejmowały badania konsumentów, stworzenie nazwy oraz logotypu, a także pełną identyfikację wizualną odzwierciedlającą wartości marki. Agencja zaprojektowała również opakowania oraz materiały dla kanału B2B, które wspierają Klienta w pozyskiwaniu nowych odbiorców detalicznych.

Nietuzinkowym kanałem dystrybucji treści jest platforma komunikacji www.eggsperci.pl, która wspiera promocję nowej marki. Portal jest w 100% poświęcony jajom, ciekawostkom na ich temat i przepisom. Zawiera rzetelną wiedzę przygotowaną przez dietetyków, trenerów sportowych, specjalistów z dziedziny gastronomii, a także hodowców kur. Wszyscy tworzą grupę tzw. Eggspertów. Z ich udziałem powstają materiały, które pokazują jajo w atrakcyjny i smaczny sposób.

Treści znajdujące się na portalu dystrybuowane są w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku oraz Instagramie. Za oba kanały odpowiedzialna jest Chigo Agency. Rozpoczęto też współpracę z influencerami. Są wśród nich blogerzy oraz magazyny kulinarno-lifestylowe, popularne w grupie docelowej.

Źródło: Chigo Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764