Kotlina Natury to nowa marka jaj z chowów alternatywnych, która powstała przy współpracy z Chigo Agency.
Działania obejmowały badania konsumentów, stworzenie nazwy oraz logotypu, a także pełną identyfikację wizualną odzwierciedlającą wartości marki. Agencja zaprojektowała również opakowania oraz materiały dla kanału B2B, które wspierają Klienta w pozyskiwaniu nowych odbiorców detalicznych.
Nietuzinkowym kanałem dystrybucji treści jest platforma komunikacji www.eggsperci.pl, która wspiera promocję nowej marki. Portal jest w 100% poświęcony jajom, ciekawostkom na ich temat i przepisom. Zawiera rzetelną wiedzę przygotowaną przez dietetyków, trenerów sportowych, specjalistów z dziedziny gastronomii, a także hodowców kur. Wszyscy tworzą grupę tzw. Eggspertów. Z ich udziałem powstają materiały, które pokazują jajo w atrakcyjny i smaczny sposób.
Treści znajdujące się na portalu dystrybuowane są w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku oraz Instagramie. Za oba kanały odpowiedzialna jest Chigo Agency. Rozpoczęto też współpracę z influencerami. Są wśród nich blogerzy oraz magazyny kulinarno-lifestylowe, popularne w grupie docelowej.
Źródło: Chigo Agency