logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Citroën C3 w FOOH Leo Burnett Warszawa

  PR 29.10.2024, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3. Idea kreatywna nawiązuje do Wielkiej Rewolucji Francuskiej, w myśl której zrealizowana jest globalna kampania modelu. Zdjęcia zrealizowano w Pałacu Branickich w Białymstoku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-citro%C3%ABn-c3-w-fooh-leo-burnett-warszawa,406281,artykul.html

Animacja 3D, łącząca tradycyjną formę reklamy (OOH) z technologią CGI (computer generated imagery), podkreśla rozwiązania zastosowane w czwartej generacji tego hatchbacka – przytulne, bardziej przestronne wnętrze z fotelami Citroën Advanced Comfort i uznane zawieszenie Citroën Advanced Comfort.

Za koncepcję FOOH oraz koordynację realizacji odpowiada Leo Burnett Warszawa, natomiast za produkcję i postprodukcję animacji 3D oraz spotu – Prodigious. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, który wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective - marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Citroën.

Źródło: Publicis Groupe Polska

publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR
Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne...
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM
Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz...
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt,...
Samsung: nowy ambasador marki i partnerstwo z targami Art Basel
Już w najbliższy czwartek [1] rozpoczynają się znane na całym świecie prestiżowe targi sztuki Art Basel w Bazylei, które potrwają do 22 czerwca br. Samsung jest oficjalnym partnerem tego międzynarodowego wydarzenia i pełni rolę „Official Art TV” podczas wszystkich edycji – w Bazylei, Hongkongu, Paryżu jak i Miami Beach. Współpraca...
Rodzina, znajomi, eksperci, influencerzy, politycy? Autorytety w kryzysie zaufania
W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na każdy temat, a dezinformacja jest realnym problemem, Polacy najchętniej sięgają po zaufane źródła, czyli rodzinę, znajomych i przyjaciół. Jak pokazuje badanie Human Answer Institute i Zymetrii, nie naukowcom i ekspertom, a właśnie bliskim ufamy najbardziej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764