Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3. Idea kreatywna nawiązuje do Wielkiej Rewolucji Francuskiej, w myśl której zrealizowana jest globalna kampania modelu. Zdjęcia zrealizowano w Pałacu Branickich w Białymstoku.
Animacja 3D, łącząca tradycyjną formę reklamy (OOH) z technologią CGI (computer generated imagery), podkreśla rozwiązania zastosowane w czwartej generacji tego hatchbacka – przytulne, bardziej przestronne wnętrze z fotelami Citroën Advanced Comfort i uznane zawieszenie Citroën Advanced Comfort.
Za koncepcję FOOH oraz koordynację realizacji odpowiada Leo Burnett Warszawa, natomiast za produkcję i postprodukcję animacji 3D oraz spotu – Prodigious. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, który wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective - marketingowe działania klienta Stellantis – właściciela marki Citroën.
Źródło: Publicis Groupe Polska