logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Codemedia odpowiedzialne za launch Da Grasso w telewizji

  PR 01.02.2019, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za strategię, prowadzone działania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-codemedia-odpowiedzialne-za-launch-da-grasso-w-telewizji,381045,artykul.html

Spółka DaGrasso to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, wielokrotnie doceniana przez swoich klientów m.in. „Laurem Konsumenta” czy tytułem „Jakości Roku”.

Promocja w telewizji obejmuje emisje spotu m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV, Polsat Sport. Co więcej, spot wyświetlany jest równolegle na platformach VOD – Player, IPLA – oraz na YouTube’ie.

Oprócz promocji spotu w telewizji oraz na platformach VOD, przewidziane są kolejne odsłony – w social mediach oraz intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.

Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju. Współpraca marki z domem mediowym obejmuje również całoroczne wsparcie w realizacji działań reklamowych, w tym kampanie promujące sezonowe okazje.

Marka komunikuje się ze swoimi konsumentami w swobodnym i „od przyjaciół dla przyjaciół” tonie. W takiej też narracji przewidziane są dalsze działania.

Za kreacje oraz spot reklamowy odpowiada agencja NuOrder.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764