logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo

  PR 22.10.2018, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-coffee-club.-program-lojalnosciowy-costa-coffee-od-ideo,379832,artykul.html

Costa Coffee to druga co do wielkości sieć kawiarni na świecie. Działa w 30 krajach i posiada 3 tysiące punktów, z czego blisko połowa znajduje się w Wielkiej Brytanii, w której sieć powstała. W Polsce firma zrzesza już ponad 150 lokali.

Kto dziś lubi nosić w portfelu plastikowe karty programów lojalnościowych czy rabatowe? Przywykliśmy już, że wszystko możemy mieć w telefonie z pełnym dostępem za pomocą kilku kliknięć. Głównie dlatego postanowiliśmy zamienić tradycyjną kartę ze stempelkami na aplikację lojalnościową. Uczestnik programu ma w niej dostęp online m.in. do swojego konta, a w nim pełnej historii zakupów, informacji o zdobytych punktach i chyba najważniejsze - dedykowanych rabatów.” - wyjaśnia Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.

Costa Coffee wdrożyło dedykowaną platformę obsługującą program lojalnościowy, dedykowany dla konsumentów. Zasady w nim obowiązujące pozwoliły na wyeliminowanie dotychczasowych kart przy jednoczesnym podniesieniu atrakcyjności programu. Projekt objął także migrację setek tysięcy użytkowników i zebranych przez nich punktów, ze starego programu lojalnościowego.

Platforma analizuje aktywność użytkowników, dzięki czemu administratorzy mogą tworzyć promocje dedykowane wybranej grupie Klientów. Akcje promocyjne mogą być łatwo dostosowywane do bieżących potrzeb, trendów jak i pojawiających się sezonowych okazji. System obsługujący program został zintegrowany z kasami fiskalnymi w kawiarniach. Daje to pewność, że wszystkie punkty i rabaty zostaną naliczane prawidłowo.

Doświadczenie we wdrażaniu programów lojalnościowych i zrozumienie założeń projektu zdecydowały o nawiązaniu współpracy z Ideo. Sposób współpracy i komunikacji nastawiony na szybkie rozwiązywanie problemów i dostarczanie nowych funkcjonalności każdego dnia utwierdza nas w przekonaniu, że była to dobra decyzja.” - podsumowuje Karol Dragan.

Za opracowanie strategii i koncepcji biznesowej programu oraz jego bieżącą obsługę odpowiada Motivation Direct. Ideo zaprojektowało i wdrożyło platformę do zarządzania programem lojalnościowym. Odpowiada także za utrzymanie i rozbudowę projektu od strony technologicznej.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ideo_pl

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764