logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Colian kontynuuje współpracę z agencją Brief

  PR 09.11.2023, przeczytano 410 razy

Grupa Colian – po trzymiesięcznym okresie próbnym – właśnie przedłużyła umowę na kompleksowe prowadzenie social mediów z agencją Brief me. W skład grupy wchodzą spółki: Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer. Agencja Brief me od lipca 2023 roku odpowiada za działania komunikacyjne w obszarze social media dla wszystkich trzech podmiotów w zakresie marek korporacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-colian-kontynuuje-wspolprace-z-agencja-brief,402009,artykul.html

Colian to firma, którą na rodzimym rynku zna chyba każdy. Na jej portfolio składają się znane i lubiane przez wszystkich marki, takie jak: Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Elizabeth Shaw, Lily O’Brien’s, Jutrzenka, Familijne, Akuku!, Hellena, Appetita oraz Siesta. Tworzony skrupulatnie plan na rozwój firmy sprawił, że jest dziś liderem na polskim rynku spożywczym. Poszczególne marki Colian otrzymują nowe wyróżnienia i są doceniane przez swoich odbiorców, zdobywając wysokie pozycje w swoich kategoriach.

Grupa Colian to dziś nie tylko branża spożywcza. Kluczowym obszarem działalności Colian Logistic, spółki należącej do Grupy Colian, jest krajowy i zagraniczny transport drogowy, w którego skład wchodzą m.in. przewozy chłodnicze oraz obsługa ładunków niebezpiecznych. Firma świadczy także dedykowane usługi w zakresie kompleksowej obsługi magazynowej, międzynarodowej spedycji morskiej, obsługi celnej oraz unikalne na rynku usługi ‘’customer service’’.

Od ponad dekady działa także spółka komandytowa Colian Developer, która koncentruje się na rewitalizacji obszarów poprzemysłowych w przestrzeniach miejskich. Inwestycje Colian Developer, często wieloetapowe, znajdziemy w Poznaniu, Bydgoszczy oraz Kaliszu. Osiedla budowane pod marką Colian Developer stanowią odpowiedź na współczesne potrzeby mieszkańców miast, jednocześnie zachowując wspomnienie historycznej tożsamości i kontekstu miejsc, w których powstają.

W codziennej pracy na rzecz klienta Brief me jest odpowiedzialne za kompleksową obsługę social mediów marek korporacyjnych Grupy Colian zarówno na kanale Facebook, jak i LinkedIn. Tworzony content składający się na spójną komunikację agencja na bieżąco wdraża w ustalonych kanałach społecznościowych. Brief me tworzy dla Grupy Colian harmonogram publikacji, w tym treści oraz grafiki zgodne z Key Visualem klienta. Ponadto agencja specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym w zakresie działań w social mediach również tych płatnych. Posty są regularnie optymalizowane pod kątem efektywności.

Ze strony agencji Brief me za prowadzenie działań social media dla pięciu kanałów klienta odpowiada zespół ekspertów pod kierownictwem Anety Gałki, PR DIRECTOR oraz Kingi Ostrowskiej, KEY PR MANAGER.

Źródło: Brief me

briefme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764