Ruszyła telewizyjna i radiowa kampania produkowanego przez Orkla Care suplementu diety Colon C. Reklamy zwracają uwagę na unikalny skład oraz działanie preparatu.
Colon C reguluje pracę jelit, a co najważniejsze nie podrażnia ich. Zawdzięcza to unikalnemu połączeniu wysokiej zawartości błonnika z żywymi kulturami bakterii kwasu mlekowego z technologią LAB2PRO.
- Wiele osób obawia się używać leków na zaparcia, ze względu na ich gwałtowne działanie oraz brak pewności, kiedy nastąpi efekt zażycia leku. W reklamie chcieliśmy pokazać, że można normalnie funkcjonować, nie martwiąc się o dyskomfort. Colon C dzięki swojemu składowi ułatwia wypróżnianie w sposób bardziej kontrolowany i komfortowy - informuje Anna Wołkanowska, Senior Brand Manager Health Orkla Care.
Kampanię suplementu przygotowała agencja Communication Unlimited.
- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w jasny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Spot podkreśla benefit Colon C - unikalny skład nie tylko spełnia swoje zadanie, ale również nie powoduje podrażniania jelit - mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.
Kampania jest obecna w stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, w stacjach radiowych: Radio Pogoda, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM, TOK FM, PR1, PR3, PR24, PR4 oraz w wybranych stacjach lokalnych.
Za produkcję odpowiada Dom Produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów dom mediowy McCann.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.