logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colon C – kampania przygotowana przez Communication Unlimited

  PR 14.04.2022, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła telewizyjna i radiowa kampania produkowanego przez Orkla Care suplementu diety Colon C. Reklamy zwracają uwagę na unikalny skład oraz działanie preparatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colon-c-%E2%80%93-kampania-przygotowana-przez-communication-unlimited,395495,artykul.html

Colon C reguluje pracę jelit, a co najważniejsze nie podrażnia ich. Zawdzięcza to unikalnemu połączeniu wysokiej zawartości błonnika z żywymi kulturami bakterii kwasu mlekowego z technologią LAB2PRO.

- Wiele osób obawia się używać leków na zaparcia, ze względu na ich gwałtowne działanie oraz brak pewności, kiedy nastąpi efekt zażycia leku. W reklamie chcieliśmy pokazać, że można normalnie funkcjonować, nie martwiąc się o dyskomfort. Colon C dzięki swojemu składowi ułatwia wypróżnianie w sposób bardziej kontrolowany i komfortowy - informuje Anna Wołkanowska, Senior Brand Manager Health Orkla Care.

Kampanię suplementu przygotowała agencja Communication Unlimited.

- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w jasny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Spot podkreśla benefit Colon C  - unikalny skład nie tylko spełnia swoje zadanie, ale również nie powoduje podrażniania jelit -  mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Kampania jest obecna w stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, w stacjach radiowych: Radio Pogoda, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM, TOK FM, PR1, PR3, PR24, PR4 oraz w wybranych stacjach lokalnych.

Za produkcję odpowiada Dom Produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów dom mediowy McCann.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764