1 października ruszyła nowa ogólnopolska akcja firmy Velvet CARE. Reklamodawca zdecydował się wykorzystać loterię, jako narzędzie marketingowe.
Wielka Loteria Velvet „Na wszystko, co kochasz” oferuje nagrodę główną: 100 tysięcy złotych oraz codzienne nagrody pieniężne.
Dziesięciosekundowy spot telewizyjny promuje Loterię hasłem „100 tysięcy złotych na wszystko, co kochasz”. Autorem koncepcji jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a animacja komputerowa została przygotowana przez dom produkcyjny Motion Brand.
- Nasza ostatnia promocja z misiami, której komunikację przygotowało CU, przyniosła bardzo dobre efekty. Liczymy, że tym razem również będzie bardzo duży odzew konsumentów, tym bardziej że w promocji biorą udział wszystkie produkty Velvet, a nagroda jest bardzo atrakcyjna - mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu w Velvet Care.
Źródło: Communication Unlimited