logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited: spot dla Velvet Care

  PR 01.10.2019, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

1 października ruszyła nowa ogólnopolska akcja firmy Velvet CARE. Reklamodawca zdecydował się wykorzystać loterię, jako narzędzie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited%3A-spot-dla-velvet-care,384156,artykul.html

Wielka Loteria Velvet „Na wszystko, co kochasz” oferuje nagrodę główną: 100 tysięcy złotych oraz codzienne nagrody pieniężne.

Dziesięciosekundowy spot telewizyjny promuje Loterię hasłem „100 tysięcy złotych na wszystko, co kochasz”. Autorem koncepcji jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a animacja komputerowa została przygotowana przez dom produkcyjny Motion Brand.

- Nasza ostatnia promocja z misiami, której komunikację przygotowało CU, przyniosła bardzo dobre efekty. Liczymy, że tym razem również będzie bardzo duży odzew konsumentów,  tym bardziej że w promocji biorą udział wszystkie produkty Velvet, a nagroda jest bardzo atrakcyjna - mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu w Velvet Care.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764