logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki

  PR 24.09.2018, przeczytano 1274 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited%C2%A0autorem-konceptu-salonow-suzuki,379465,artykul.html

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Jest on oparty na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation. Końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Autorem konceptu wizualnego i księgi standardów wystroju nowych salonów jest agencja Communication Unimited. Projekt architektoniczny przygotowała Maria Kowalewska.

- Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Poprzez użytą kolorystykę salon Suzuki nawiązuje do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty czerwieni, symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki. Opracowując projekt, uwzględniliśmy również potrzeby współczesnych klientów, zasady ergonomii i funkcjonalności – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Specjalną atencją zostały otoczone dzieci klientów salonów Suzuki, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń, tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów marki, a lampy emitujące światło w kolorze niebieskim, oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych, tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli również możliwość zapoznania się z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Pierwszy salon Suzuki Motor Poland, w nowej odsłonie działa już w Warszawie, przy ul. Połczyńskiej, kolejny w Łodzi zostanie otwarty niebawem. W ciągu trzech lat Suzuki Motor Poland zamierza zmienić wygląd wszystkich swoich salonów w Polsce.

Źródło: Communication Unimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764