logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited autorem kampanii Superbrands

  PR 21.10.2020, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania Superbrands, która promuje marki polecane przez Polaków i wyróżnione Godłem Superbrands i Business Superbrands 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-autorem-kampanii-superbrands,388882,artykul.html

Autorem obecnej na nośnikach citylight, w kinach oraz internecie kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, jednocześnie partner strategiczny Superbrands Polska.

- Kampania podkreśla lokalny aspekt projektu Superbrands, który, choć nazwę ma obcojęzyczną i zasięg międzynarodowy, to jako Superbrands Polska koncentruje się na polskim rynku i na deklaracjach polskich konsumentów. „Polskość” projektu oraz wyróżnionych marek podkreślamy w kampanii poprzez element graficzny - kontur Polski oraz w haśle  - informuje Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Superbrands to organizacja, która od 25 lat na całym świecie, a od 15 w Polsce wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich rozwój. Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Szczególne miejsce w wyłonieniu laureatów zajmuje Rada Marek. To gremium Ekspertów, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Rada Marek stanowi stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, a wyniki jej obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek i przyznanie tytułu Superbrands 2020.

Marki biznesowe, wyróżnione w XIV edycji Projektu tytułem Business Superbrands 2020, zostały wybrane przez Ekspertów Konfederacji Lewiatan (najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej). Ocenili oni jakość produktów lub usług / jakość relacji B2B / innowacyjność / działania CSR. W tym roku statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych

W gronie marek nagrodzonych w XIV edycji Superbrands Polska znalazły się: AMS, ANWIL, APART, AXA, BIOVITAL, BOSCH, CEKOL, CEWE, CISOWIANKA, COCCOLINO, CONTINENTAL, DEKORAL, DPD, DRUTEX, ERGO HESTIA, FIT&EASY, FORBES, GAZETA.PL, INNOGY, JAN NIEZBĘDNY, JEDYNKA, KOLASTYNA, LEGO, LUKSJA, LUX MED, M1, NATUREK, ONET, POLBRUK, PORCELANA ĆMIELÓW, SAATCHI & SAATCHI, THERMOMIX, TOŁPA, TORK, UNIQA, VELUX, WARTA, WIELKOPOLSKI, WIRTUALNA POLSKA.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764