logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited dla Superbrands 2018

  PR 24.07.2018, przeczytano 980 razy
ilustracjastrzałka

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-superbrands-2018,37348,artykul.html

Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł ten otrzymują najlepsi i najsilniejsi na rynku, a o jego przyznaniu decydują konsumenci w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce. To ich głos oraz chęć polecania danej marki innym wyrażają zaufanie i uznanie jej jakości. Stąd też hasło przygotowanej przez Communication Unlimited kampanii kreatywnej - „Polacy wiedzą, co dobre”.

Kampania obejmuje wyświetlane w kinach sieci KinAds spoty reklamowe (zasięg 400 000), spoty w Radio Złote Przeboje, plakaty na 50 nośnikach CityLight Premium AMS w Warszawie, oraz reklamę online (banery w Wirtualnej Polsce i Onecie).

- Tegoroczna edycja Superbrands jest pierwszą, o wynikach której decydowała wyłącznie rekomendacja konsumentów. Kreacja zrealizowana przez Communication Unlimited świetnie oddaje istotę tej formuły Superbrands, a także tłumaczy, co kryje się za godłem wyróżnienia – mówi Tomasz Mieczkowski, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce. 

- Najistotniejsze jest to, że polski konsument postrzega Godło Superbrands jako wartość dodaną, konkretne korzyści. To bezpieczeństwo wyboru, wiarygodność (sprawdzone przez innych) i wysoka jakość (wyróżnienie oznacza, iż marka jest lepsza niż inne w swojej kategorii). Ten potencjał powinien być wykorzystany w działaniach marketingowych brandów, ponieważ aż 60% respondentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands - dodaje Mirosław Skotarczyk, dyrektor strategii Communication Unlimited.

Badanie do edycji 2018 odbyło się we wrześniu 2017 r. Wzięło w nim udział pond 10 000 respondentów, którzy oceniali niemal 2000 marek. Tytuły Superbrands uzyskały: APART, Bosch, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, Fiskars, Fotojoker, Jan Niezbędny, Kaufland, Krakowski Kredens, Krakus, Loyd, Lux Med, Łomża, M1, Martini, Merlin.pl, Mokate, National Geographic, Nju Mobile, Onet, PKP Intercity, Princessa, Sokołów, Tołpa, Velvet, Volkswagen, Wielkopolski, WP, Zelmer, Żołądkowa De Luxe, Żołądkowa Gorzka.

Communication Unlimited jest partnerem strategicznym Superbrands 2018.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764