logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited z kampanią TV dla Velvet Care

  PR 16.05.2019, przeczytano 1134 razy
ilustracja

13 maja 2019 roku wystartowała nowa kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Nowa komunikacja, prowadzona pod hasłem „Duet Satysfakcja” ma za zadanie przekonać Polaków do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego  oraz nawilżanego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-z-kampania-tv-dla-velvet-care,382467,artykul.html

- Komunikacja marki Velvet prowadzona jest w ramach platformy „Velvet. Akcja!”, która została opracowana przez CU półtora roku temu. W naszych działaniach platforma nawiązująca do świata filmu i kina sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ dzięki niej w czytelny, ale jednocześnie dyskretny i lekki sposób możemy poruszać kwestie dotyczące higieny oraz mówić o całej gamie produktów marki Velvet. – mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet CARE.

W ramach platformy komunikacyjnej „Velvet. Akcja!” papier nawilżany promowany był dotychczas w kanale digital oraz w materiałach sprzedaży w sklepach. Telewizja jest kolejnym medium, za pomocą którego marka Velvet przypomina na szeroką skalę o szybko rozwijającej się kategorii nawilżanego papieru toaletowego, buduje jej świadomość wśród konsumentów i zachęca do sięgnięcia po świeżość, jaką daje korzystanie z obu rodzajów papieru. Obecna oferta Velvet składa się z 4 wariantów nawilżanego papieru toaletowego, w tym nowości Intima.

- Spot TV jest utrzymany w klimacie filmu akcji. Przedstawia dwóch bohaterów: Suchego i Mokrego. Każdy z nich jest inny, ale doskonale się uzupełniają, tworząc zgrany Duet, który zwycięża w walce o poczucie czystości. – zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Na kampanię składają się spoty 30 i 15-sekundowe. Za ich kreację odpowiada Communication Unlimited, za produkcję – dom produkcyjny Selfish 3, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. Kampania potrwa do połowy czerwca 2019 roku.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764