logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting’n more - powiększenie zespołu agencji i awans

  PR 13.01.2020, przeczytano 1564 razy
ilustracja

Do grona pracowników Consulting’n more dołączyły dwie osoby – Kinga Karelus, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Strategy Manager oraz Angelika Waszkiewicz – pełniąca funkcję Senior Account Executive. Dodatkowo, Natalia Waszczuk, związana z agencją od 2016 roku, awansowała na stanowisko Senior Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting%E2%80%99n-more---powiekszenie-zespolu-agencji-i-awans,385293,artykul.html

Kinga Karelus (PR Strategy Manager) jest w branży PR od 2009 roku. Doświadczenie zdobywała realizując i koordynując projekty z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, a także 360 stopni oraz eventy – w kraju i zagranicą. Pracowała dla takich klientów jak m.in. Lenovo, PZ Cussons, Grupa Atlas, Grupa Geberit, Bausch Health czy Accor. Poprzednio była związana z 38 Content Communication. W Consulting’n more zajmie się działaniami nowo biznesowymi, a także komunikacją agencji.

Angelika Waszkiewicz (Senior Account Executive) w trakcie dotychczasowej, 6-letniej pracy w branży komunikacyjnej, realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: Grupa Pracuj, Novo Nordisk, GSK (kampania nagrodzona Effie 2019), Affidea Polska, Purella Superfoods czy FOX. Współpracowała również ze środowiskiem startupowym – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i Business Link. W Consulting’n more odpowiada za obsługę firm Medisept i Meble Wójcik.

ilustracjastrzałka

Natalia Waszczuk (Senior Account Executive) doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale marketingu i PR Kliniki La Perla oraz w agencji Garden of Words. W Consulting'n more miała dotychczas okazję pracować przy projektach z zakresu media relations, influencer marketingu oraz komunikacji produktowej, dla takich klientów jak m.in.: Meble Wójcik, Casillero del Diablo, Viasat World, Kukuła Healthy Food czy Label 5. Aktualnie prowadzi działania dla marek Winiarnia Zamojska i Cydr Lubelski z portfolio AMBRA BRANDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764